اقامت در مروارید آب‌های خلیج فارس با هتل شایان کیش

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاید در اولین نگاه تصور کنید این مکان خیره‌کننده و بهشتی، چشم‌اندازی از جزایر هاوایی است؛ اما این تصویر فوق‌العاده، جزیره کیش را در جنوب ایران به تصویر کشیده. مرواریدی در قلب آب‌های نیلگون خلیج فارس که سواحل و طبیعت بکر و خیره‌کننده، مراکز خرید و امکانات تفریحی و رفاهی از جمله بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در دل خود جای داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر به جزیره کیش با همه آن قدم زدن‌ها در قلب تاریخ در آثار باستانی جزیره، نشستن در کنار سواحل بکر خلیج فارس، پاساژگردی‌های لوکس و گشت و گذار در محله‌های قدیمی و چشیدن طعم غذاهای جنوبی، کاملا رنگ و بوی یک سفر خارجی و جذاب‌تر از آن را دارد. اقامت در هتل‌های جذاب و لوکس جزیره با امکانات رفاهی متعدد، سفری باکیفیت و به‌یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. هتل شایان کیش ، یکی از هتل‌های 5 ستاره و باکیفیت جزیره کیش است که از امکانات تفریحی و رفاهی ویژه‌ای برای گردشگران برخوردار است. کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل و امکانات آن می‌پردازد.

تجربه اقامتی به‌یاد ماندنی در هتل‌ شایان کیش

برای اقامت در جزیره کیش، گزینه‌های متعددی پیش روی شماست؛ در این جزیره انواع اقامتگاه‌ها، هتل و پلاژها با امکانات و خدمات متنوع و متعددی وجود دارد؛ اما اگر به‌دنبال تجربه یک اقامت آرام، بدون دردسر و با برخورداری از تمام امکانات رفاهی هستید، پیشنهاد ما هتل شایان کیش است.

این هتل در شش طبقه ساخته شده و بهترین امکانات و تجهیزات رفاهی از جمله اتاق‌های دوبلکس، لابی زیبا، کافی شاپ، استخر، رستوران، آمفی تئاتر و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ضمن این‌که این هتل دارای 192 باب فضای اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، دوبلکس، سوئیت، رویال سوئیت، ویلا ساحلی و غیره است.

راز آسمان پایتخت

موقعیت جغرافیایی و دسترسی هتل شایان کیش

هتل شایان کیش ، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش است که در مقابل اسکله تفریحی و در میدان ساحل واقع شده و از نظر جغرافیایی، دسترسی فوق‌العاده‌ای به مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری کیش فرودگاه دارد.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل شایان

هتل شایان کیش دارای یک مجموعه تفریحی ورزشی بوده که امکانات ورزشی متعددی چون استخر کودکان، سونای بخار، سونای خشک، جکوزی آبگرم، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و غیره را به شکل کاملا رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ضمن این‌که این مجموعه دارای خدمات ویژه‌ای چون ماساژ و حمام سنتی بوده و همچنین امکان استفاده از خدمات فست فود و کافی شاپ و امکان تماشای مسابقات ورزشی از طریق تلویزیون را برای مسافران فراهم می‌کند.

پذیرایی و رستوران‌های هیجان‌انگیز هتل شایان

هتل شایان کیش، همچنین، از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های باکیفیت با معماری چشم‌نواز و اصیل ایرانی برخوردار است که انواع منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی، برای انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل دارای یک رستوران اصلی به نام شمبلیر، یک کافی شاپ و فست فود در فضای داخلی و فضای باز و همچنین یک رستوران سنتی به نام قارچ است. رستوران اصلی این هتل از یک سلف ناهار منحصر به فرد با با طبخ انواع غذاهای گوشتی، کبابی و دریایی است.

رزرو هتل شایان با سه کلیک

مجموعه سه کلیک به‌عنوان یک مجموعه با سابقه در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می‌کند. این مجموعه با برخورداری از کادری متشکل از 200 کارمند مجرب و با انگیزه خدمات ویژه‌ای را در زمینه اجرای تورهای مسافرتی لوکس و رزرواسیون هتل ارائه می‌کند. خدمات گردشگری مجموعه سه کلیک شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور گردشگری و غیره ارائه می‌کند. با خدمات مجموعه سه کلیک، می‌توانید به راحتی سه کلیک هتل شایان کیش را برای سفر خود رزرو کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سه کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز