افزایش مصرف قهوه هندی در ایران / آگروفود 1403

قهوه هندی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیر بازرگانی خارجی حوزه خاورمیانه شرکت تولیدی باغ‌واتی گفت: قهوه سبز یکی از شاخص‌ترین محصولات کارخانه باغ‌واتی است که خواص زیادی دارد و به کاهش وزن کمک می‌کند و اتفاقا بازار خوبی برای صادرات به ایران ایجاد کرده است.

مصطفی نوه‌سی در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه آگروفود، در گفت‌وگو با کاماپرس اظهار کرد: شرکت باغ‌واتی 35 سال فعالیت در حوزه تولید برنج دارد و در واقع بیزینس اصلی ما تولید برنج است اما در کنار برنج، ادویه جات، بادام زمینی و قهوه هم جز کالاهایی است که به واردکنندگان ارائه می‌دهیم.

نمایشگاه موادغذایی-کاماپرس

وی در ادامه این را هم اضافه کرد که به 75 کشور صادرات دارند و 15 سالی است که شرکت باغ‌واتی در بازار ایران حضور دارد و به بخش خصوصی و دولتی محصول ارائه می‌دهد.

نوه‌سی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: به غیر از دفتر هند، در تهران، دبی و ایتالیا هم دفتر نمایندگی فعال داریم و باتوجه به صادراتی که کشورهای اروپایی و خاورمیانه دارند این دفاتر را ایجاد کردیم. همچنین در ایران مشتری‌های خوبی داریم و روند کار بدین صورت است که از ما محصول می‌خرند و وارد می‌کنند. در واقع ما به عنوان صادرکننده هندی هستیم، کارخانه ما در کشور هند است و به سمت ایران هم محصول صادر می‌کنیم.

راز آسمان پایتخت

نبود راهنما؛ مهمترین ضعف نمایشگاه آگروفود 1403

وی در مورد حضور در نمایشگاه مواد غذایی، هدف از شرکت و بازخورد و تعامل با شرکت‌های همسو، تصریح کرد: سال‌هاست در بازار ایران حضور داریم و هدف‌مان از شرکت در نمایشگاه‌های ایران مانند آگروفود، جذب مشتری‌های جدید است تا سهم بازار را بالا ببریم. البته این ارتباط دو سویه است و متقاضیان بازخورد خوبی را از کالای اصلی ما که برنج است می‌گیرند، نمایشگاه امسال به نسبت سال‌های پیش شلوغ‌تر بود اما زمان برگزاری و بازدید مناسب نبود، از طرفی امنیت پایین غرفه‌ها و نبود راهنما در فضای بیرون نمایشگاه را هم می‌توان از دیگر ضعف‌های نمایشگاه امسال عنوان کرد.

نمایشگاه موادغذایی-کاماپرس

حضور بیش از 136 شرکت خارجی در آگروفود 1403

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه ایران آگروفود (صنایع غذایی، صنایع کشاورزی و ماشین آلات) از 19 تا 22 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مشتریان با محصولات و برندهای مختلف، تعامل با بازدیدکنندگان و شرکت‌های داخلی و خارجی است. همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای ارتباط بیشتر تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته فراهم کرد.

طبق اعلام ستاد برگزاری این رویداد، بیش از ۸۰۰ مجموعه و شرکت‌های زیرمجموعه آنها و ۱۳۶ شرکت خارجی از کشورهای مختلف اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه و هند در این نمایشگاه حضور یافتند. این نمایشگاه در فضایی با وسعت ۷۰ هزار متر مربع برگزار شد و در سه گروه کالایی فود، فودتک و آگرو، کالاها، فرآورده‌ها، محصولات، فناوری و ماشین‌آلات مربوط به صنایع کشاورزی و غذایی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز