افزایش قیمت دناپلاس در روزهای سرد بازار خودرو

ژیوار

در حالی که بازار خودرو در هفته‌های آخر مرداد، خاکستری باقی مانده و خودروها با افزایش قیمت بالایی همراه نبوده‌اند؛ اما خریداران دنا پلاس این افزایش قیمت را تا حد زیادی تجربه کردند.

به گزارش کاماپرس، بررسی قیمت دو خودرو اطلس و دنا پلاس نشان دهنده نوسان قیمتی آنها در بازار خودرو است.

در بازار خرید و فروش خودروهای پرطرفدار، برخی خودروها کمی کاهش قیمت داشته‌اند. اطلس، یکی از خودروهای پرتقاضاست که بیشترین افت قیمت را تا حدود 1.5 درصد تجربه کرد؛ این موضوع در حالی است که بیشتر مردم دنبال‌کننده اخبار سیاسی هستند و اخبار اقتصادی به‌ویژه خودرو در خلا فرورفته است.

افت قیمت اما برای همه خودروها ثبت نشده است. به عنوان مثال دناپلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال یک افزایش قیمت 5 میلیون تومانی داشته و خریداران این خودرو با حدود قیمت 985 میلیون تومان می‌توانند صاحب دناپلاس شوند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

بررسی قیمت دناپلاس کارکرده

در آگهی فروش دناپلاس اتومات مشکی، با 18.500 کیلومتر کارکرد و سوخت بنزینی با قیمت 875 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده در این آگهی گفته که بدنه خودرو سالم، بدون خط و خش و  وضعیت شاسی‌ها نیز سالم و پلمپ است.

در آگهی دیگر یک دناپلاس دنده‌ای مشکی، با 128.000 کیلومتر کارکرد و تولید سال 1397 به قیمت 655 میلیون درحال خرید و فروش است. فروشنده مدعی شده که با حساسیت بالا از خودرو نگهداری کرده و به همین دلیل ظاهر خودرو سالم، بدون خط و خش است.

در یکی دیگر از آگهی‌ها دناپلاس اتومات سفید 22 هزار کیلومتر کارکرد دیده می‌شود که تولید سال 1402 است. وضعیت بدنه، شاسی و ظاهر این خودرو سالم است و به قیمت 950 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز