افراد مجرد چطور برای دریافت یارانه اقدام کنند؟

سیده طیبه حسینی‌مجد، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه، اعلام کرد افراد مجرد می‌توانند یارانه خود را از سرپرست خانوار جدا کنند. منتهی این گروه از داوطلبان باید برای دریافت یارانه، جداگانه ثبت نام داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ یارانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حسینی بیان کرده که افراد مجرد در فرآیند ثبت نام یارانه باید خود را به عنوان شخص مجرد معرفی کنند. سپس ویژگی این سری اشخاص بدون توجه به دیگر اعضای خانواده آن‌ها و مختص خودشان بررسی خواهد شد. در واقع وزارت تعاون ویژگی شخص مجرد را بررسی کرده تا با نظارت بر مسئله بعد خانواری وی به او یارانه مورد نظر پرداخت شود. این افراد نیازی به مراجعه پلیس +10 ندارند. براساس گفته‌های حسینی، حتی این امکان وجود دارد این شخص مجرد یارانه دریافت کند ولی خانواده وی مشمول دریافت کمک هزینه نقدی جدید نشوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

فرآیند دریافت یارانه برای جاماندگان

ثبت نام یارانه جدید برای جاماندگان از چند روز پیش آغاز شد و براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، افرادی که مشمول این مبلغ نشده‌اند، می‌توانند از طریق درگاه معرفی شده توسط دولت برای ثبت نام اقدام کنند. یکی از روش‌ها برای ثبت نام یارانه این است که افراد به دفاتر پیشخوان دولت یا پلیس +10 مراجعه کرده و مراحل تکمیل فرم و ثبت نام را پشت سر بگذارند. وزارت تعاون در اسرع وقت شرایط جاماندگان را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورتی که فرد مشمول شود یارانه مورد نظر را خواهد گرفت.

یارانه نقدی جدید از ماه جاری به حساب 72 میلیون ایرانی واریز شد و براساس دهک بندی مبلغ این کمک هزینه متفاوت بود. با توجه به اعلام سازمان هدفمندی، یارانه جدید برای دهک‌های اول تا سوم نفری 400 هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر شخص 300 هزار تومان است. یارانه به دهک دهم هم تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان هدفمندسازی یارانه ها
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز