یارانه جدید برای معترضان واریز شد

یارانه جدید معترضان به حساب آن‌ها واریز شده، منتهی این مبلغ تا بررسی وضعیت این اشخاص قابل برداشت نیست. سازمان هدفمندی یارانه‌ها به دستور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور، فرآیند بررسی وضعیت این افراد را سرعت بخشیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ یارانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سازمان هدفمندی یارانه‌ها امروز اعلام کرد که مبلغ یارانه به حساب اشخاص معترض واریز شده است. البته پیش از این وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم اعلام کرد که مبلغ یارانه به حساب خانوارهای معترض واریز شده، اما این مبلغ تا پایان فرآیند بررسی‌ها قابل برداشت نخواهد بود. بعضی از خانواده‌های معترض حساب خود را بررسی و اعلام کردند که این مبلغ برای آن‌ها واریز نشده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

فرآیند پرداخت یارانه نقدی با مبلغ جدید در روز نوزدهم اردیبهشت ماه اتفاق افتاد و سقف مشخصی برای استفاده از آن تعریف شد. یعنی حساب خانوارها با مصرف مبلغ یارانه یکماه مسدود می‌شود. زمان بازگشایی حساب سرپرستان خانوار برای استفاده از مبلغ یارانه ماه بعد هنوز مشخص نشده و با اعلام دولت، مجددا حساب‌ها بازگشایی خواهند شد.

یارانه جدید به کسانی می‌رسد؟

فرآیند پرداخت یارانه جدید با شرایط تازه‌ای اتفاق افتاده است. دولت دهک دهم را کنار گذاشت و به آن‌ها مبلغی را اختصاص نداد. اما مبلغ یارانه برای 9 دهک دیگر پرداخت شد. این 9 دهک جمعا 72 میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند. مبلغ یارانه برای دهک‌های اول تا سوم 400 هزار تومان تعیین شده که 100 هزار تومان از دهک‌های چهارم تا نهم بیشتر است. در واقع خانوارهایی که در دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند به تعداد هر یک از اعضای خانواده خود 300 هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

با این حال گروهی نسبت به نپرداختن یارانه‌ها اعتراض داشتند که دولت برای آن‌ها راهی معرفی کرد. این افراد می‌توانند به سایت معرفی شده توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند تا در زمان کوتاهی به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز