یارانه جدید پرداخت شد + جزئیات و مبلغ

لست سکند

شب گذشته پرداخت واریز یارانه جدید انجام شد و 23 میلیون خانوار ایرانی مشمول این طرح شدند. بنابر خبرهای منتشر شده مبلغ یارانه جدید برای سه دهک اول جامعه 400 هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شب گذشته رئیس جمهور در یک گفت و گوی تلویزیونی جزئیات اصلاح یارانه‌های پنهان را برای مردم تشریح کرد و بعد از آن پرداخت کمک هزینه جدید دولتی به حساب سرپرستان خانوار صورت گرفت. بر اساس اطلاع رسانی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از این پس یارانه 45 هزار و 500 تومانی در کار نیست و همین کمک هزینه پرداختی جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. البته این مبلغ در ادامه اصلاح تدریجی نرخ ارز 4 هزار و 200 تومانی تغییراتی خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نحوه اعتراض به پرداخت یارانه جدید

همزمان با پرداخت یارانه جدید، برخی اشخاص از کمبود این مبلغ در حساب خود گفتند. طبق اطلاع رسانی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، کسری مبلغ 300 یا 400 هزار تومانی در حساب سرپرستان خانوار به اقساط وام یک میلیون تومانی باز می‌گردد که قرار بود در ادامه پرداخت کمک هزینه دولتی از حساب آن‌ها کسر شود.

برخی از افراد هم اعلام کرده‌اند که محق دریافت این مبلغ هستند ولی هیچ پولی به حساب آن‌ها واریز نشده است. در صورتی که خانواری در لیست یارانه بگیران بوده ولی مبلغ جدید را دریافت نکرده باشد، باید از طریق شماره 6369 یا سایت مربوط به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعتراض خود را اعلام کند. اعتراضات افراد از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بعد از اتمام فرآیند بررسی، اگر شخص معترض در زمره یارانه بگیران باشد، مبلغ کمک هزینه جدید برای وی پرداخت خواهد شد و معوقات نیز به مرور برای وی واریز می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز