افت 70 میلیونی قیمت تارا اتوماتیک خریداران را شوکه کرد

تارا-کاماپرس
ژیوار

خودروی تارا اتومات v4 به قیمت 920 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. طی یک ماه اخیر تارا اتومات دچار 70 میلیون کاهش قیمت شده است.

به گزارش کاماپرس، دلیل این افت قیمت شروع ثبت‌نام قرعه‌کشی شرکت ایران خودرو است که موجی از هیجان را به بازار تزریق کرد.

تارا اتومات v4 اوایل تیرماه به قیمت 990 میلیون تومان فروخته می‌شد اما حالا با کاهش قیمت بسیاری در بازار حضور دارد. این خودرو با پیشرانه‌ی 4 سیلندری که دارد 113 اسب بخار و 144 گشتاور متر نیرو را از طریق گیربکس 6 دنده اتومات به چرخ‌ها منتقل می‌کند. باک 50 لیتری تارا در هر صد کیلومتر 7.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. خودرو مجهز به کروز کنترل است که می‌تواند به عنوان سیستم کمکی راننده کشش و پایداری را مدیریت کند. سیستم‌های هشداردهنده تارا اتومات شامل سنسور عقب، باران و فشار باد است که راننده را در وضعیت‌های خاص مطلع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت کارکرده تارا اتومات

تارا اتومات v2

دریان سفر امید

یک خودروی تارا اتومات وی دو مدل 1401 به قیمت 810 میلیون تومان فروخته می‌شود. خودرو به رنگ مشکی بوده و بدنه سالم و بدون رنگ است. کارکرد آن 25 کیلومتر بوده و بیمه شخص ثالث تا 11 ماه مهلت خواهد داشت.

تارا اتوماتیک v2

خودروی تارا اتومات مدل 1401 به قیمت 835 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بدنه‌ی سفید رنگ خودرو آسیبی ندیده است. کارکرد 22 کیلومتر بوده و تا اسفند ماه بیمه‌ی بدنه آن مهلت دارد.

تارا اتومات v4

یک خودروی تارا اتوماتیک وی 4 مدل 1402 به قیمت 880 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. بدنه به رنگ مشکی است و خشی ندارد. کارکرد این خودرو 4 کیلومتر و بیمه بدنه 11 ماه ملت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز