اطلاعات لو رفته جدید از Galaxy Note 20 سامسونگ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گفته منابع مطلع، سامسونگ گلکسی نوت 20 در مقایسه با مدل پیشین این خانواده، گلکسی نوت 10، باتری به مراتب قوی‌تری خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس به نقل از ام‌اس پاوریوزر، گلکسی نوت 20 که به زودی به بازار عرضه خواهد شد، با برتری 500 میلی‌آمپری در مقایسه با گلکسی نوت 10 به ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر دست پیدا کرده است. این در حالیست که آخرین پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس20 نیز به این باتری مجهز شده بود.

با این حال، اگرچه اطلاعاتی از ظرفیت باتری گلکسی نوت 20 پلاس در دست نیست اما انتظار می‌رود ظرفیت باتری این مدل از گلکسی نوت 20 نیز بیشتر باشد.

در حال حاضر، اطلاعات چندانی از مشخصات دقیق خانواده گلکسی نوت 20 منتشر نشده اما شنیده‌های تایید نشده از به‌کارگیری پردازنده Snapdragon 865 در این گوشی خبر می‌دهند. همچنین شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد در بخشی از تولیدات این خانواده از چیپست اگزینوس بهره ببرد.

انتظار می‌رود همانطور که در عرضه گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 شاهد بودیم، گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 نیز از لحاظ طراحی تفاوت چشمگیری با یکدیگر نداشته باشند.

با تمامی این تفاسیر، تاریخ عرضه احتمالی این گوشی به احتمال زیاد، ماه آگوست خواهد بود که مقارن با عرضه گلکسی نوت 10 به بازار است.

مرتبط با : سامسونگ
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز