اطلاعات لازم درباره رزرو تور پوکت 1403

تصویر شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تایلند به عنوان هشتمین کشور پربازدید جهان از لحاظ آماری، با ثبت نزدیک به 40 میلیون گردشگر خارجی در سال 2023، در زمینه جذب گردشگر با شعار « تایلند شگفت‌انگیز» پیشتاز محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، صنعت گردشگری در سال­‌های اخیر در تایلند رونق بسیاری گرفته و سالانه افراد زیادی از شهرهای تایلند از جمله پوکت و بانکوک دیدن می‌کنند. با توجه به کاهش دما، انتهای فصل تابستان تا فصل پاییز، زمان مناسبی برای سفر به این کشور است.

این گزارش با بررسی جاذبه‌های دیدنی کشور تایلند، به بررسی بهترین زمان برای رزرو تور پوکت ‌پرداخته است.

هزینه تور پوکت 1403

در کنار هزینه‌های جانبی ترجمه مدارک و اخذ ویزا، هزینه تور پوکت 49 میلیون و 900 هزار تومان به علاوه 1490 دلار است که این مبلغ برای کودکان چهار تا 11 ساله به 45 میلیون و 900 هزار تومان و پرداخت 790 دلار کاهش می­یابد و برای کودکان زیر دو سال نیز تنها پرداخت 90 دلار کافی است. پرواز با تور پوکت 9 روزه از طریق شرکت هواپیمایی قطر ایرویز خواهد بود و گردشگران اقامت پنج روزه در این شهر خواهند داشت و در بخش دوم و پایانی سفر نیز سه شب را در بانکوک سپری خواهند کرد.

هزینه تور پوکت 1403-کاماپرس

بهترین زمان برای رزرو تور پوکت

تور پوکت از 16 شهریور آغاز می­‌شود و تا 24 شهریور ادامه خواهد داشت. با کاهش دما و رطوبت در انتهای فصل تابستان، گردشگرانی که با بارش باران میانه خوبی دارند، می‌توانند از آب و هوای مطبوع این شهر در اواسط شهریور لذت ببرند. در این فصل از سال، معمولا قیمت‌ها در پایین ترین حد ممکن قرار داشته و فصل مناسبی برای خرید و بازارگردی است.

جاذبه‌های گردشگری تور پوکت

جزیره جیمز باند: صخره‌های آهکی و منحصربه‌فرد، این جزیره را به یکی از زیباترین جزایر جهان و مقصد اصلی تور پوکت تبدیل کرده است. این جزیره به عنوان مکان فیلمبرداری فیلم سینمایی جیمز باند، یکی از مناطق حفاظت شده این شهر محسوب می‌شود.

در تور پوکت بازدید از جزیره جیمز باند را فراموش نکنید-کاماپرس

پارک فانتاسی: در این پارک می‌توان با سنت و فرهنگ کشور تایلند آشنا شد. با بازدید از این پارک در قالب تور پوکت می‌توان در رستوران گلدن کیناری، انواع و اقسام غذاهای سنتی و مخصوص این کشور را میل کرد. کاخ فیل‌ها نیز می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی از فیل سواری را برای گردشگران رقم بزند. بازارچه‌های سنتی این پارک هم گزینه خوبی برای خرید سوغاتی‌های سنتی است.

ساحل کاتا نوی: ساحل کاتا نوی معمولا در روزهای گرم تابستان پر از جمعیت است. با نزدیک شدن به انتهای تابستان، رفته رفته ساحل نیز خلوت‌تر می‌شود و بهترین زمان برای گردشگرانی است که تجربه نخست سفرشان به کشور تایلند است. در کنار ساحل زیبای کاتا نوی می‌توان برای چند ساعت به دور از هیاهو، از دیدن مناظر طبیعی لذت برد. همچنین رستوران‌های نزدیک ساحل می‌توانند گزینه مناسبی برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ تایلندی باشند.

کاتا نوی-کاماپرس

جاذبه‌­های گردشگری بانکوک در یک نگاه

پس از پنج روز گشت‌وگذار در پوکت، فرصت سه روزه برای بازدید از جاذبه‌­های شهر بانکوک – پایتخت تایلند – می‌تواند به بازدید از محله چینی‌ها، خیابان خائو سان، برج بایوکه و بازارهای شناور بانکوک منجر شود. محله چینی‌ها با طول یک کیلومتری، پس از غروب در پویاترین حالت ممکن قرار می­گیرد. خیابان خائو سان نیز رنگ و بوی غربی به خود گرفته و پیاده‌­روی در آن با پخش موسیقی زنده و کافه‌های مدرن می‌تواند تداعی‌گر قدم زدن در خیابان‌های اروپا باشد.

در بخش دوم تور پوکت، از دیدنی‌های بانکوک نیز غافل نشوید-کاماپرس

خرید تور پوکت از «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. با این آژانس می‌توان در قالب تور مشترک هلند با کشورهای دیگر، سفری هیجان‌انگیز در دل جاذبه‌های دیدنی کشورهای اروپایی را تجربه کرد.

ایوار با اخذ ویزا و اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، داشتن راهنمای تور، ارائه بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. متقاضیان تور پوکت می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.eavar.com از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز