از کجا جدیدترین مدل های مانتو را پیدا کنم ؟

جدیدترین مدل مانتو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از دغدغه‌های همیشگی بانوان شیک‌پوش در آغاز سال جدید و یا هنگام ورود به فصل جدید، انتخاب یک مانتوی شیک و مد روز است. اما اگر می‌پرسید از کجا جدیدترین مدل های مانتو را پیدا کنم ؟ با ما همراه باشید تا هم جدیدترین مدل های مانتو در سال 1402 را بشناسید و هم چند ایده خوب در زمینه مراکز خرید این مانتوهای شیک، دریافت کنید.

جدیدترین مدل مانتو-کاماپرس

جدیدترین مدل های مانتو در سال 1402

همان‌طور که می‌دانید رنگ سال 1402، قرمز پرشین است. هرچند که این موضوع در مورد جدیدترین مدل‌های مانتو هم نمود خاص خود را داشته، اما در بین انواع جدیدترین مدل های مانتو و پالتوی سال 1402، رنگ‌های دیگری مانند سبز، کرم، یاسی و آبی تیره و روشن هم به چشم می‌خورند. انتخاب هر کدام از این رنگ‌ها به سلیقه شما بستگی دارد، اما اگر می‌خواهید با انواع استایل دخترانه جدید و جذاب، کاملا به روز باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل در یک یا چند اکسسوری، از قبیل، مدل کیف، ساعت، بدلیجات و … رنگ سال 1402 را هم در نظر داشته باشید.

امسال هم بازار مانتوهای شیک و ترند، مثل سال‌های گذشته داغ است و باید گفت که تنوع جدیدترین مدل‌های مانتو، سلیقه‌های زیادی را راضی نگه داشته است. اما برای پاسخ به این سوال که از کجا جدیدترین مدل های مانتو را پیدا کنم ؟ پیش از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم که سری به ایده آل مگ بزنید تا ایده‌ها و نمونه‌های زیادی در اختیار شما قرار گیرد. در این صورت، می‌توانید با شناخت جدیدترین مدل های مانتو و در نظر گرفتن استایل شخصی خود، انتخاب بهتری داشته باشید.

جدیدترین مدل مانتو-کاماپرس

برای مثال؛ مدل مانتو کتی عیدانه؛ یکی از پرطرفدارترین مدل‌های سال 1402 است که جایگاه خود را در فصل تابستان هم حفظ کرده است. این مدل‌ها می‌توانند بلند یا کوتاه و مجلسی یا اسپرت باشند. البته فراموش نکنید که انتخاب یک مانتو کتی با قد بالای زانو، شما را قدبلندتر نشان خواهد داد. معمولا جنس این مانتوها از پارچه‌هایی مانند ژاکارد، لنین، کرپ باربی، ساتن و مازراتی است و حتی به عنوان مدل مانتو پاییزی هم می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. در فرم مجلسی این مانتوها، تزئیناتی مانند سنگ‌دوزی و تکه‌دوزی به چشم می‌خورد، اما مانتو کتی‌های اسپرت، ظاهر ساده‌تری دارند و معمولا آزاد و راحت هستند.

یکی دیگر از طرح‌های جذاب سال 1402، مانتوی سنتی است. نمی‌توان این مدل را مدلی جدید به حساب آورد، اما تنوع چشمگیر طرح‌های سنتی باعث شده که هر ساله، طرفداران خاص خود را حفظ کنند. این مانتوها در انواع مدل‌های جلو بسته، ماکسی، عبایی، مجلسی و… عرضه می‌شوند و حال و هوای استایل شما را حسابی عوض می‌کنند. مانتوهای سنتی، سبک‌های بسیار متنوعی مانند آینه‌دوزی، خامه‌دوزی، سوزن‌دوزی، هندی‌دوزی و… دارند و بهترین انتخاب برای بانوان خوش‌استایل هستند.

مانتو یا جلیقه‌های مدل وست و مانتوهای ابر و بادی هم از ترندهای دیگر سال 1402 هستند که شاید دوست داشته باشید آن‌ها را هم امتحان کنید. این مانتوها؛ بخصوص مدل‌های ابر و بادی، مانتوهایی خنک و راحت هستند و می‌توانند انتخابی مناسب برای روزهای گرم تابستان باشند.

مانتوهای جلوباز بلند شاین‌دار و براق و مانتوهای کرسپو را هم در سال 1402 از قلم نیندازید. مانتوهای جلوباز بلند، مانتوهای بسیار راحتی هستند که در طرح‌های مختلفی مانند چین‌دار، آستین پفی و.. عرضه می‌شوند. در نهایت، پیشنهاد می‌کنیم برای استایل پاییزی خود، جایی برای مانتوهای ژاکار طرح‌دار در کمد لباس‌های خود نظر بگیرید. ضمن اینکه نیم‌نگاهی هم به مدل‌هایی که در راه هستند، داشته باشید. همچنین، فراموش نکنید که در سال 1402 هم استایل مینیمال همچنان ترند است.

سایت ها و مراکز برتر برای خرید جدیدترین مدل مانتو 1402

حالا که با جدیدترین مدل های مانتو سال 1402 آشنا شدید، به این سوال مهم برمیگردیم که از کجا جدیدترین مدل های مانتو را پیدا کنم ؟ پیش از هر چیز باید مشخص کنید که ترجیح شما، یک خرید حضوری یا یک خرید اینترنتی است؟ هر کدام از این انتخاب‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای مثال؛ در خرید حضوری، امکان دسترسی به کالا و مشاهده حضوری فراهم است، اما گاهی از سادگی و آسانی خرید‌های اینترنتی هم نمی‌توان صرف‌نظر کرد. بنابراین اگر بدانید که برای هر اندامی، چه لباسی زیباتر است، احتمالا از راه دور هم انتخاب‌های مناسب و خوبی خواهید داشت.

سایت‌های فروشگاهی زیادی برای خرید جدیدترین مدل های مانتو وجود دارند. برای مثال؛ شاید بد نباشد سری به مستر مانتو بزنید و یا از خدمات اینترنتی و حضوری سایت مانتو سنتر بهر‌ه‌مند شوید. به علاوه، سایت‌هایی مانند هیتو استایل، بوتیک و پرو هم در دسترس هستند که به راحتی می‌توانید به صورت اینترنتی از محصولات آن‌ها بازدید کرده و مانتوها و پوشاک دلخواه خود را سفارش دهید. خبر خوب این است که بسیاری از این سایت‌های فروشگاهی، از امکان پشتیبانی قوی و مرجوع کردن کالا برخوردارند.

اما اگر قصد پیدا کردن مدل را دارید، میتوانید جدیترین مدل ها را از سایت هایی مانند ایده آل مگ که در زمینه مد و زیبایی فعالیت می کند، مشاهده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم در مورد بازارهای خرید مانتو در تهران هم محل سکونت خود را در نظر بگیرید. خوشبختانه، بازارهای خوبی در تمام مناطق تهران وجود دارند و جدیدترین مدل های مانتو و انواع پوشاک زنانه را عرضه می‌کنند. برای مثال؛ اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل های مانتو با قیمت‌های مناسب تر هستید، بازار امام‌زاده حسن در جنوب تهران، بازار بزرگ رضا در منطقه پانزده خرداد و بازار عبدل آباد، انتخاب‌های مناسبی هستند.

خرید کردن از میدان هفت تیر، پاساژهای خیابان گیشا و پاساژ قائم در منطقه تجریش تهران کمی پرهزینه‌تر است، اما در این مناطق هم می‌توانید مانتوهایی جدید و متفاوت پیدا کنید و استایلی کاملا مد روز بسازید.

در نهایت فراموش نکنید که در انتخاب جدیدترین مدل های مانتو، مدل اندام، شرایط آب و هوایی و سن خود را در نظر بگیرید و سعی کنید با انتخاب اکسسوری‌های مناسب و هوشمندانه، به استایل خود تنوع بیشتری ببخشید. شاد و تندرست باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده ال مگ
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “از کجا جدیدترین مدل های مانتو را پیدا کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز