از سپرهای آلومینومی تا سایه‌ بان و چادرهای زمینی در نمایشگاه کمپینگ

ژیوار

برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه آفرود و کمپینگ تهران امروز به پایان می‌رسد؛ مجموعه‌های مختلف فعال در زمینه تجهیزات و خدمات طبیعت‌گردی، آفرود و کمپینگ از 22 تا 26 مرداد در طبقات E0 و E1 ایران مال پذیرای علاقه‌مندان صنعت گردشگری بودند و امروز نیز تا ساعت 10 شب به کار خود ادامه می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، برندهای حاضر در این رویداد عمدتاً در زمینه واردات تجهیزات مربوط به خودروهای آفرودی و یا لوازم مربوط به کمپینگ فعالیت دارند. از همین رو و برای آشنایی با حوزه فعالیت آنان با برخی از این مجموعه‌ها گفت‌وگو کردیم.

تنها سازنده سپرهای آلومینومی

گروه عصر آفرود یکی از این مجموعه‌ها است که غرفه‌ای نزدیک به ورودی نمایشگاه دارد و تقریباً اولین غرفه‌ای است که به محض ورود به نمایشگاه توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. این مجموعه بیش از 15 سال در حوزه آفرود فعالیت دارد و تجهیزات آفرودی را از برندهای «رمی»، «تی‌مکس» و «نکو» وارد می‌کند. این برند مدعی است که تنها سازنده سپرهای آلومینومی است و مزیت این سپرها را وزن کمتر، مقاومت بالاتر و منتقل نکردن ضربه به سرنشین خودرو می‌داند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نمایندگی ARB استرالیا در نمایشگاه آفرود و کمپینگ

مجموعه آفرود کلاب نیز فعالیت مشابهی با عصر آفرود دارد و در طبقه اول نمایشگاه قرار گرفته است. این برند از سال 93 نمایندگی برند ARB استرالیا را دارد و به‌عنوان نماینده Rival، Darche و TJM نیز فعالیت می‌کند. آفرود کلاب علاوه بر ورادکردن تجهیزات خودروهای آفرودی مانند باربند، سپر و کیت ارتفاع، لوازم کمپینگ نظیر سایه‌بان، چادرهای زمینی و سقفی و میز و صندلی کمپینگ را نیز وارد می‌کند.

این مجموعه که پس از دو سال وقفه، در نمایشگاه آفرود و کمپینگ حاضر شده، نقطه قوت ایران مال را وسعت آن می‌داند و از ناهماهنگی‌های مربوط به زمان تحویل غرفه و اختصاص پارکینگ ناراضی است.

رامکو ؛ تولیدکننده بخاری‌های درجا

یکی دیگر از غرفه‌های ابتدایی نمایشگاه که در همسایگی غرفه عصر آفرود قرار دارد، متعلق به برند رامکو است. مجموعه رامکو از سال 1396 تاکنون در حوزه تولید بخاری‌های درجا و سایر تجهیزات مربوط به کمپینگ مشغول به فعالیت است. نماینده رامکو، نمایشگاه را فرصتی برای معرفی و پیش‌فروش محصولات جدید خود می‌داند.

حضور فعال گروه صنعتی دلیجان

اما فعالیت گروه صنعتی دلیجان با سه مورد قبل، تفاوت دارد؛ این مجموعه در مدت 12 سال نزدیک به 30 دستگاه خودروی کاروان را تولید کرده است. دلیجان کاروان، که تاکنون حضور در 13 نمایشگاه آفرود و کمپینگ مختلف را تجربه کرده، کاربرد نمایشگاه را حضور و معرفی خود به‌عنوان یک تولیدکننده می‌داند و معتقد است تأثیر این حضور در فروش برندها، بعد از گذشت 6 تا 7 ماه خود را نشان می‌دهد.

گفتنی است، اولین دوره از نمایشگاه سفر، ماجراجویی طبیعت گردی و اتوکمپینگ در برج میلاد تهران برگزار شد؛ امسال برای سومین دوره پیاپی، مجتمع ایران مال میزبانی این رویداد را بر عهده داشت. نمایشگاه امسال، به گفته شرکت‌کنندگان، تنوع بیشتر و حضور پررنگ‌تر برندهای فعال در این حوزه را دارد و از ابتدا، استقبال بیشتری را نیز از طرف مردم دریافت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : عصر آفرود
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز