ارزان ترین گوشی لمسی در بازار چند است؟

ژیوار

ارزان‌ترین گوشی لمسی در بازار را اغلب از برندهایی مانند وکال، ریلمی، شیائومی و… می‌توان خریداری کرد. این محصولات حدود 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارند و ظرفیت حافظه رم آن‌ها بین 2 تا 3 گیگابایت قرار می‌گیرد. این گوشی‌ها اکثرا دوربین‌های پشتی و سلفی قابل قبولی را ارائه می‌دهند و از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین گوشی‌های لمسی بازار را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی لمسی وکال مدل VO Core

این مدل از گوشی لمسی ارزان قیمت با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی عرضه می‌شود و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 680 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایز صفحه نمایش 5 اینچی طراحی شده است و ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین این گوشی لمسی امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم می‌کند. یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 و 0.08 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این محصول قرار گرفته است.

گوشی لمسی وکال مدل VO Plus

این محصول وکال با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته عرضه شده است و با قیمتی در حدود 4 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی لمسی، صفحه نمایش 6.56 اینچی دارد و از حافظه رم 3 گیگابایتی همراه با 3 گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی در این دستگاه 64 گیگابایت است و در آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دو دوربین پشتی 13 و 0.08 مگاپیکسلی به کار می‌رود.

دریان سفر امید

گوشی لمسی شیائومی مدل Redmi A3

این محصول با سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی طراحی شده است و با قیمتی نزدیک به 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این دستگاه به ترتیب 64 و 3 گیگابایت است و در آن ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی لمسی شیائومی دو دوربین 8 و 0.08 مگاپیکسلی را در قسمت پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی را در بخش سلفی ارائه می‌دهد. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1650 در 720 پیکسل است.

گوشی لمسی وکال مدل V11

این گوشی شیک و زیبا با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی طراحی شده است و با قیمت حدودی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول صفحه نمایش 6.56 اینچی دارد و از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند. همچنین کیفیت دوربین سلفی این گوشی 50 مگاپیکسل است و در آن دوربین پشت 50 و 2 مگاپیکسلی به کار رفته است. علاوه بر آن، این گوشی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته نیز دارد.

گوشی ریلمی مدل Note 50

گوشی دیگری که با قیمت حدودی 5 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد، از برند ریلمی است و ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. این محصول با رم 3 گیگابایتی، امکان استفاده از صفحه نمایشی 6.74 اینچی را فراهم می‌کند و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین کیفیت دوربین‌های اصلی این گوشی لمسی 13 و 0.08 مگاپیکسل است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را عرضه می‌کند. این گوشی ضدآب، سخت افزاری به نسبت مناسب دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاریلمیشیائومی
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز