ارزان ترین گوشی شیائومی در خرداد 1403

ژیوار

گوشی شیائومی ارزان قیمت در خرداد 1403 اغلب با ظرفیت حافظه داخلی 32 تا 64 گیگابایتی و رم 3 تا 4 گیگابایتی طراحی شده و با قیمتی در حدود 4 تا 6 میلیون تومان قابل خریداری است. این گوشی‌ها همگی دارای دوربین اصلی و سلفی بوده و کیفیت صفحه نمایش مناسبی دارند. علاوه بر آن، ظرفیت باتری در این محصولات اغلب بالا است و امکان استفاده از شبکه اینترنت 4 جی در آن‌ها فراهم می‌شود.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی در خرداد 1403 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی ارزان قیمت مدل Redmi 9A M2006C3LC

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی ارزان قیمت با سیستم عامل اندروید 10 طراحی شده و سایز صفحه نمایش 6.53 اینچی دارد. همچنین این محصول دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی شیائومی ارزان قیمت مدل Redmi A3

این محصول ارزان قیمت با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 5 میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی شیائومی دارای 2 دوربین 8 و 0.08 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این گوشی شیائومی دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی است و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

گوشی شیائومی ارزان قیمت مدل Redmi A2 Plus

این گوشی شیائومی دو سیمکارته و گلوبال با اینترنت 4 جی طراحی شده و با قیمت حدودی 5 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول که سایز صفحه نمایش آن 6.52 اینچ است، دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده و ظرفیت حافظه رم آن 3 گیگابایت است. این محصول ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را عرضه کرده و از نسخه سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

همچنین کیفیت دوربین‌های پشت این گوشی 8 و 0.08 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل به حساب می‌آید.

گوشی شیائومی ارزان قیمت مدل Redmi 10A

این محصول ارزان قیمت دارای سایز صفحه نمایش 6.53 اینچی بوده و با قیمت حدودی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی طراحی شده و ظرفیت حافظه رم آن 3 گیگابایت عنوان می‌شود. این گوشی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را ارائه کرده و کیفیت دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین این محصول دو سیمکارته از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند.

گوشی شیائومی ارزان قیمت مدل Poco C40

این گوشی شیائومی ارزان قیمت و پرطرفدار با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی طراحی شده و قیمت آن بین 5 تا 6 میلیون تومان است. این محصول سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری آن 6000 میلی آمپر ساعت است که قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز دارد. همچنین کیفیت دوربین‌های پشت در این محصول 13 و 2 مگاپیکسل خواهد بود و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی شیائومی از شبکه اینترنت 4.5 پشتیبانی کرده و سیستم عامل اندروید 11 دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بروزکالاشیائومیفروشگاه آریاگوشی شاپ
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان