ارزان ترین گوشت گوسفند و گوساله در بازار چند؟

براساس قیمتهای سازمان میوه و تره بار قیمت گوشت قرمز زودتر از موعد اعلامی گران شده است.اما با توجه به این قیمتها ارزان ترین گوشت گوسفند و گوساله در بازار چند است؟
به گزارش کاماپرس، قرار بود از شنبه هفته آینده قیمت گوشت قرمز افزایش پیدا کند، اما قیمتهای جدید از گران شدن گوشت قرمز از امروز خبر می دهد.قبادی معاون وزیر صمت دیروز اعلام کرد از شنبه هفته آینده گوشت قرمز با حداکثر سود ۱۵ درصد در میادین میوه و تره بار توزیع می شود. او همچنین گفته بود قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می‌شود. اما قیمتهایی که سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اعلام کرده از این رقم بیشتر است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

بر اساس اعلام سازمان میادین میوه و تره بار در انواع گوشت گوسفندی هر کیلوگرم راسته بی‌استخوان بسته بندی شرکتی با قیمت 191 هزار تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم دمبالچه بسته بندی در محل با قیمت 67 هزار تومان ارزان‌ترین انواع گوشت گوسفندی در میادین میوه و تره بار است. هر کیلو گوشت گوسفندی کف دست بدون ماهیچه هم ۱۴۵ هزار تومان قیمت دارد. قیمت هر کیلو ماهیچه گوسفندی ۱۴۹ هزار تومان است.به گزارش ایلنا قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی خورشتی هم ۱۵۹ هزار تومان است. هر کیلو گوشت ران گوسفندی هم حدود ۱۵۹ هزار تومان قیمت دارد.

آریاک سفر

ارازن ترین گوشت گوساله کیلویی چند است؟

در انواع گوشت گوساله هر کیلوگرم فیله پاک کرده بسته‌بندی در محل با قیمت 177 هزار و 800 تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم دمبالیچه گوساله بسته بندی در محل با قیمت 78 هزار و 500 تومان ارزان‌ترین گوشت‌های گوساله داخلی هستند. قیمت هر کیلو گوشت چرخ کرده گوساله ۹۱ هزار تومان است. هر کیلو گوشت خورشتی گوساله هم ۱۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد. برای هر کیلو گوشت سرسینه گوساله هم باید ۱۶۵ هزار تومان بپردازید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز