قیمت گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان مناسب است!

گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده، قیمتی که به نظر معاون وزیر صمت خیلی هم مناسب است.
به گزارش کاماپرس، حالا نوبت گران شدن گوشت گوساله است. بعد از گران تر شدن قیمت روغن و شوینده های بهداشتی و البته قیمت مرغ و تخم مرغ، قیمت گوشت گوساله هم قرار است افزایش داشته باشد. با اینکه گفته می شود گوشت گوساله از شنبه آینده گران تر می شود و با قیمت مناسب ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان البته به گفته معاون وزیر صمت در میادین میوه و تره بار توزیع می شود، ولی شواهد نشان می دهد از همین حالا این افزایش قیمت اعمال شده است.
به گفته معاون وزیر صمت از شنبه هفته آینده گوشت قرمز با حداکثر سود ۱۵ درصد در میادین میوه و تره بار توزیع می شود.
عباس قبادی درباره تنظیم بازار گوشت قرمز، گفت:« قیمت تمام شده تولید گوشت قرمز گوساله حدود ۹۹ هزار تومان است و در نقاط مختلف کشور قیمت عرضه گوشت قرمز برای مصرف کننده نیز متفاوت است. برای تنظیم بازار گوشت قرمز مقرر شده بود که توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار شهرداری انجام شود به این ترتیب که میادین مکان‌هایی را برای توزیع گوشت قرمز در اختیار توزیع کننده با اجاره بهای پایین و یا به صورت رایگان قرار دهند که ظاهراً این موضوع مورد استقبال توزیع کنندگان گوشت قرمز قرار نگرفته است.»

قیمت گوشت بیشتر از ۱۴۰ هزار تومان گران فروشی است!

معاون وزیر صمت با بیان اینکه گوشت قرمز مشمول قیمت گذاری نیست، توضیح داد:« با توافقی که بین شرکت پشتیبانی امور دام و تولید کنندگان دام سنگین انجام شده است مقرر شد تا این شرکت ذخایر استراتژیک خود را از تولیدات داخلی خریداری و تأمین کند و همچنین دام خریداری و کشتار کند تا در میادین میوه و تره بار برای عرضه توزیع شود.»
به گزارش مهر، قبادی اعلام کرد در حال حاضر قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می‌شود.

آریاک سفر

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز