ارزان ترین پژو 207 دست دوم در دیوار و شیپور

لست سکند

پژو ۲۰۷ به دلیل ظاهر جوان‌پسند و فضای داخلی زیبا و همچنین امکانات قابل قبول در بین گزینه‌های موجود در بازار توانسته جایگاه خوبی در بین مشتریان کسب کند. همچنین این خودرو دارای بازار دست‌دوم ایده‌آلی است و با رنج قیمتی 300 تا 450 میلیون می‌توانید آن را تهیه کنید.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین پژو 207 دست دوم در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین پژو 207 دست دوم در دیوار

1-پژو ۲۰۷ مدل ۸۹

این خودرو مدل سال ۱۳۸۹ بوده که با رنگ سفید صدفی در دسترس است. این خودرو کارکرد ۲۷۰ هزار کیلومتری دارد و وضعیت موتور آن سالم بوده و شاسی‌ها نیز پلمب است. البته باید بدانید که بدنه این خودرو خط و خش جزئی دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان از پلتفرم دیوار خریداری کنید.

1-پژو ۲۰۷ مدل ۸۹

2-پژو 207i مدل ۱۳۸۹

این خودرو پژو 207 ساخت سال ۱۳۸۹ بوده که با کارکرد ۲۳۲ هزار کیلومتر به فروش می‌رسد. این خودرو با رنگ سفید و گیربکس‌ اتوماتیک یک گزینه ایده‌آل برای خرید به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو دارای رنگ‌شدگی بوده و همچنین از مهلت بیمه شخص ثالث آن ۴ ماه باقی‌ مانده است. قیمت پایه این خودرو در پلتفرم دیوار ۴۴۰ میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3-پژو ۲۰۷ دست دوم مدل ۹۷

این خودرو مدل سال ۱۳۹۷ بوده و کارکرد آن ۱۲۷ هزار کیلومتر است. خودرو موردنظر دارای قسمت‌های صافکاری شده و بدون رنگ‌شدگی بوده که آن را به یک گزینه ایده‌آل برای خرید تبدل کرده است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان و گیربکس دستی خریداری کنید.

ارزان ترین پژو 207 دست دوم در شیپور

1-پژو ۲۰۷ مدل ۹۰ مشکی

این خودرو پژو 207 دست دوم مدل ۱۳۹۰ بوده و با کارکرد ۲۲۰ هزار کیلومتر ارائه شده است. لازم به ذکر است که اتاق این خودرو تعویض شده و از بیمه آن ۱۰ ماه دیگر باقی مانده است. شما می‌توانید این خودرو را با رنگ مشکی و گیربکس دنده‌ای، با قیمت ۳۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

2-پژو 207i دنده‌ای مدل ۱۳۹۰

این خودرو مدل ۱۳۹۰ بوده که با کارکرد ۱۶۱ هزار کیلومتر در دسترس است. علاوه بر آن این خودرو دارای گیربکس دنده‌ای بوده و چند لکه رنگ هم دارد. این خودرو دارای ضبط بلوتوث‌دار و کفی سه‌بعدی است و شما می‌توانید آن را با قیمت ۳۹۵ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

3-پژو ۲۰۷ دست دوم سفید مدل ۱۳۹۰

این خودرو ساخت سال ۱۳۹۰ بوده و با کارکرد ۱۶۹ هزار کیلومتر در سایت شیپور به فروش می‌رسد. علاوه بر آن این خودرو بر روی بدنه خود چند لکه رنگ دارد که گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این خودرو دارای لاستیک‌های ۷۰ درصد بوده و مانیتور و دوربین عقب را نیز دارا است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۴۶۵ میلیون تومان از شیپور خریداری کنید.

3-پژو ۲۰۷ سفید مدل ۱۳۹۰

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز