ارزان ترین دنا پلاس اتوماتیک در دیوار و شیپور

ارزان ترین دنا پلاس اتوماتیک در دیوار و شیپور
لست سکند

خودرو دنا پلاس یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین خودروهای تولید شده توسط ایران‌خودرو است که می‌توان آن را به‌صورت صفر و یا کارکرده خریداری نمود. این خودرو دارای ظاهری زیبا و مستحکم و همچنین مشخصات فنی قدرتمندی است که باعث جذب مشتریان بسیاری به آن شده است. از طرفی مدل اتوماتیک این خودرو نیز در دسترس است که با رنج قیمتی 450 تا 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین دنا پلاس اتوماتیک در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین دنا پلاس اتوماتیک در دیوار

1-فروش دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲

این خودرو با رنگ خاکستری و گیربکس‌ اتوماتیک در دسترس است. کارکرد این دنا پلاس ۱۶۵۰ بوده و وضعیت شاسی‌های آن به‌صورت پلمب است و بدنه بی خط‌ و خش و سالم دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان و با اقساط ماهانه ۳۸ میلیون تومان از دیوار خریداری کنید.

2-دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱

این خودرو با کارکرد ۲۰ هزار و رنگ خاکستری در دسترس است. علاوه بر آن دارای گیربکس‌ اتوماتیک بوده و بدنه بی خط‌ و خش و سالمی دارد. البته لازم به ذکر است که اتاق این خودرو تعویض شده و شما می‌توانید این دنا پلاس اتوماتیک را با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱

3-دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹

این خودرو با کارکرد ۸۰ هزار و رنگ مشکی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این دنا پلاس اتوماتیک بدنه بی خط‌ و خشی دارد. کف صندوق آن دارای رنگ بوده و شاسی عقب ضربه خوردگی دارد. این خودرو با قیمت ۶۹۸ میلیون تومان در دیوار ارائه شده است.

ارزان ترین دنا پلاس اتوماتیک در شیپور

1-دنا پلاس اتومات ۱۴۰۱

این خودرو ساخت سال ۱۴۰۱ است که دارای گیربکس اتومات بوده و همچنین دارای کارکرد ۳۲ هزار است. این خودرو دارای بدنه بدون خط‌ و خش بوده و وضعیت فنی آن به‌صورت کاملاً سالم است. البته لازم به ذکر است که در این خودرو، کاپوت تعویضی است. این خودرو در پلتفرم شیپور ۷۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

2-دنا اتوماتیک ۱۴۰۰

این خودرو با کارکرد ۵۶ هزار کیلومتر و گیربکس‌ اتوماتیک در دسترس است. از طرفی این خودرو با رنگ سفید و بدنه سالم به فروش می‌رسد و لاستیک‌های نو و کف‌پوش سه‌بعدی نیز دارد و تمام سرویس‌های آن به‌صورت دوره‌ای انجام شده است. قیمت این خودرو ۷۹۰ میلیون تومان است.

3-دنا فول آپشن ۱۴۰۰

این خودرو با رنگ مشکی و کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر در دسترس است و گیربکس آن اتوماتیک بوده و بدنه سالم و بدون خط‌ و خشی دارد. علاوه بر آن این خودرو دارای سانروف، کروز، کارت گارانتی فعال و بیمه کامل است. قیمت اعلام شده برای این خودرو ۸۰۰ میلیون تومان است که می‌توان بر روی قیمت پایین‌تر هم توافق نمود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز