ارزان ترین پراید هاچ بک در دیوار و شیپور

ارزان ترین پراید هاچ بک در دیوار و شیپور
تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از مدل‌های پرفروش‌ شرکت سایپا پراید هاچ بک بوده که به دلیل طراحی ظاهری و قیمت مناسبی که دارد طرفداران خاصی را از جوان‌ترها به خود جذب می‌کند. همچنین این پراید به دلیل امکانات مختلف و فضای داخلی جادار برای استفاده درون شهری انتخاب مناسبی است. افراد می‌توانند ارزانترین مدل‌های این خودرو را با کارکردهای متفاوت در رنج قیمتی 70 میلیون تومان خریداری کنند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین پراید هاچ بک در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین پراید هاچ بک در دیوار

1-پراید هاچ بک مدل ۱۳۷۵

این خودرو مدل سال ۱۳۷۵ بوده و با کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. همچنین دارای بدنه تمام‌رنگ با رنگ سفید بوده و وضعیت شاسی‌های آن ضربه خوردگی دارد. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱ ماه بوده و گیربکس آن دستی است. این خودرو را به قیمت ۶۵ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید. اگر به دنبال یک پراید هاج بک با کارکرد بالا و مناسب برای مصرف می‌گردید، این گزینه یکی از گزینه‌های معقول و خوب به‌حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

2-پراید هاچ بک مدل ‍۷۷

این خودرو با کارکرد ۴۵۰ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۳۷۷ بوده و رنگ آن سفید است. این خودرو دارای بدنه تمام‌رنگ بوده و از بیمه شخص ثالث آن ۲ ماه باقی مانده و گیربکس دستی دارد. این خودرو را می‌توان با قیمت ۶۵ میلیون تومان خریداری نمود. لازم به ذکر است که گیربکس این خودرو در دنده ۴ دچار مشکلاتی است که نیاز به تعمیر دارد.

راز آسمان پایتخت

2-پراید هاچ بک مدل ‍۷۷

3-پراید هاچ بک ۱۳۷۴

این خودرو دارای کارکرد ۱۸۴ هزار کیلومتری بوده و در سال ۱۳۷۴ ساخته شده است. از طرفی به دلیل تمام‌رنگ بودن، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازار است. این خودرو با قیمت ۶۷ میلیون تومان در دسترس است. لازم به ذکر است که این خودرو دارای وضعیت فنی مناسبی بوده که از خرج‌های اضافی برای آن جلوگیری می‌کند.

ارزان ترین پراید هاچ بک در شیپور

1-پراید هاچ بک

این خودرو با رنگ سفید، مدل سال ۱۳۷۶ بوده که دارای وضعیت بدنه با چند لکه رنگ است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۶۵ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

2-پراید هاچ بک مدل ۱۳۷۹

این خودرو مدل سال ۱۳۷۹ بوده که با رنگ یشمی و کارکرد ۵۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. همچنین بر روی بدنه آن چند لکه رنگ دیده می‌شود و شاسی جلو و عقب آن جوش‌کاری شده است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۶۵ میلیون تومان خریداری کنید.

3-پراید هاچ بک کره ای

این خودرو مدل سال ۱۳۷۸ بوده و با کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. همچنین بدنه آن چند لکه رنگ دارد و وضعیت شاسی‌هایش ضربه خورده و جوش‌کاری شده است. علاوه بر آن این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱۰ ماه بوده و گیربکس آن نیز به صورت دستی کار می‌کند. این خودرو را به قیمت ۶۸ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز