ارزان ترین تیبا صندوق دار در دیوار و شیپور

ارزان ترین تیبا صندق دار در دیوار و شیپور
لست سکند

تیبا یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایپا است که همچنان در بازار با تقاضای بالایی روبروست. این خودرو با امکانات و فضای جادار داخلی، دارای مدل‌های هافبک و صندوق‌دار است که کاربران می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه‌شان گزینه‌های مختلفی را برگزینند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین تیبا صندوق‌دار در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین تیبا صندق دار در دیوار

1-تیبا صندوق دار SX مدل سال ۱۳۹۲

این خودرو مدل سال ۱۳۹۲ بوده و با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. علاوه بر آن بدنه سالمی دارد که کمی خط‌ و خش روی آن دیده می‌‌شود. همچنین وضعیت شاسی‌های این خودرو سالم و پلمب است. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱۱ ماه بوده و گیربکس آن نیز دستی است. این خودرو را به قیمت ۲۴۳ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

2-تیبا صندوق دار SX ‌ مدل سال ۱۳۹۲

این تیبا دارای بدنه سالم و بی خط‌ و خشی است. خودرو مذکور همچنین مدل سال ۱۳۹۲ بوده و کارکرد ۱۵۴ هزار کیلومتر دارد. لازم به ذکر است که این خودرو با شیشه دودی، دورفرمان چرم و بیمه شخص ثالث به مدت ۱۲ ماه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. این خودرو را می‌توانید با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-تیبا صندوق دار SX مدل ۱۳۹۲

این خودرو با کارکرد ۱۸۴ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۳۹۱ است و با رنگ مشکی در بازار به فروش می‌رسد. همچنین دارای رنگ‌شدگی‌هایی در بدنه خود بوده و وضعیت شاسی آن سالم و پلمب است. این خودرو را می‌توان با قیمت ۲۱۵ میلیون تومان خریداری نمود.

3-تیبا صندوق دار SX مدل ۱۳۹۲

ارزان ترین تیبا صندق دار در شیپور

1-تیبا مدل ۹۲ تمام رنگ و چپی

این خودرو دارای کارکرد ۲۴۰ هزار کیلومتر بوده و سال ساخت آن ۱۳۹۴ است. از طرفی این خودرو به دلیل چپی و تمام‌رنگ بودن، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازار است. این خودرو با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان در سایت شیپور به فروش می‌رسد.

4-تیبا مدل ۹۲ تمام رنگ و چپی

2-تیبا مدل ۹۰

این خودرو با کارکرد ۱۸۹ هزار کیلومتر و با رنگ سفید در دسترس است. علاوه بر آن این خودرو مدل سال ۱۳۹۰ بوده که با رنگ سفید دارای وضعیت بدنه سالم با کمی خط‌ و خش است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

3-تیبا ۹۰ یک لکه رنگ

این خودرو مدل سال ۱۳۹۰ بوده که با رنگ نوک‌مدادی و کارکرد ۲۴۰ هزار کیلومتر در دسترس است. علاوه بر آن بر روی بدنه این خودرو یک لکه رنگ است و بیمه آن تا برج ۴ اعتبار دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز