ارزان ترین پراید در بازار چند؟

لست سکند

پراید معمولی در حال حاضر به عنوان ارزان ترین خودرو در بازار ایران حدود 106 میلیون تومان قیمت دارد، قیمتی که چندان ارزان هم به نظر نمی رسد.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو از روز گذشته نسبت به هفته قبل با کاهش جزئی همراه بوده است، اما این مساله نیز نتوانسته مشتری را برای خرید خودرو راضی کند.

افزایش قیمت قطعات پراید اجازه نداد که مشتری ها بعد از کاهش نرخ ارز شاهد تاثیر آن بر بازار خودرو باشند و به سرعت قیمت ها را به بالای 100 میلیون تومان بازگرداند.

قیمت انواع پراید

در حال حاضر پراید ۱۱۱ تولید سال 1399 (صفر) با قیمت 127 میلیون تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

همچنین خودرو پراید 131  صفر در بازار حدود 106 میلیون تومان خرید و فروش می شود، پراید 131 به عنوان ارزان ترین مدل پراید دربازار شناخته می شود.

اما پراید 132 با کاهش جزئی نسبت به دو هفته تعطیلی نمایشگاه های خودرو به علت محدودیت های کرونایی در حال حاضر حدود 108 میلیون تومان قیمت دارد.

وانت پراید چند؟

مدل های باری پراید نیز با افزایش جزئی در حال حاضر (مدل پراید 151 معمولی) به قیمت 110 میلیون تومان به فورش می رسد.

وانت پراید ۱۵۱ محصولي از پلتفرم x۱۰۰ است كه در گروه خودروهاي تجاري سايپا قرار دارد. اين وانت، با موتور جدید یورو۴ توانی معادل ۷۱ اسب‌بخار تولید می‌کند.

اين خودرو محصولي كارا براي حمل و نقل هاي سبك شهري تا سقف ۵۰۰ كيلوگرم محسوب مي شود و با توجه به امكاناتي نظير راحتي كابين راننده ، ارگونومي صندلي ها و سيستم تهويه مطبوع ، مناسب و متمايز براي حمل بار است.

دیگر مدل وانت پراید، مدل 151 آپشنال است که با قیمتی 118 میلیون تومان حدود 8 میلیون تومان ازقیمت وانت پراید معمولی گران تر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز