ارزان ترین موبایل های زیر ۳ میلیون تومان را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت موبایل در بازار تقریبا دو برابر متوسط حقوق دریافتی برخی کارگران در ایران است، با این وجود هنوز هم در بازار موبایل های زیر قمیت 3 میلیون تومان پیدا می شود که البته به کار بردن صفت ارزان ترین برای آنها کمی اغراق آمیز است.

به گزارش کاماپرس، هر چند شیوع کرونا در ایران بسیاری از صنف ها را تا مرز ورشکستگی برده است، اما برای برخی از صنف ها هم سودآور بوده است.

با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش درطرحی آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضوری کرد، از این رو نیاز به موبایل بیش از پیش افزایش یافت.

تا جایی که به یکباره قیمت موبایل افزایش یافت، در این بازار گرانی برخی افراد هم به دنبال آن بودند تا موبایل با قمیتی مناسب و با کیفیتی متوسط در بازار خریداری کنند.

ورود برندهای تازه

راز آسمان پایتخت

در بازار موبایل، برندهای شناخته شده قیمت شان معمولا بالای 3 میلیون تومان است، اما برند ها ناشناخته ای وارد بازار شدند تا به نیاز مشتری ها پاسخ دهند.

از جمله برندهای جدید به بازار ایران یا به عبارتی دیگر برندهایی که مردم با گرانی موبایل توجه شان به آنها جلب شد می توانیم به برند انرجایرز، تکنو و تا حدودی جی پلاس اشاره کنیم.

در جدول زیر قیمت موبایل های زیر سه میلیون آمده است که در ادامه برخی از آنها را بررسی می کنیم.

ارزان ترین موبایل با قابلیت اندروید، حافظه داخلی 8 گیگابایت و دوربین 5 مگاپیکسل با قیمتی حدود یک میلیون و 700 هزارتومان، مدل اف 2 (F2) برند تکنو است.

بعد از آن مدل ای 500 اس (E500S) شرکت انرجایزر با حافظه داخلی 8 گیگابایت و دوربین 8 مگاپیکسل کمترین قیمت را در بین موبایل های موجود در جدول دارد؛ قیمت 2 میلیون و 100 هزارتومان.

شرکت های نوکیا و جی پلاس با عرضه موبایل های با قیمت 2 میلیون 900 هزارتومان هم جزء گران ترین های جدول زیر هستند،  با این تفاوت که موبایل شرکت جی پلاس که تولید ایران هم هست دوربینش با کیفیت تر از محصول نوکیا است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگنوکیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین موبایل های زیر ۳ میلیون تومان را بشناسید

  1. علی گفته:

    اخه خدایی اینا گوشی ان؟
    بهترین گوشی های جهان که قیمتش هم فوق العاده مناسبه
    A11وa21s هست
    خدایی آخرت گوشی ان تو قیمت خودشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز