ارزان ترین لپ تاپ های زیر 12.5 میلیون در بازار چند؟

لست سکند

ارزان ترین لپ تاپ موجود در بازار حدود 8 میلیون و نیم قیمت دارد، مبلغی که با درنظرگرفتن حقوق متوسط یک کارگر یا کارمند بازهم گران محسوب می شود.

به گزارش کاماپرس، بازار لپ تاپ هر ساله با شروع سالتحصیلی جدید رونق می گیرد، امسال به علت شیوع کرونا و لغو شدن کلاس های حضوری درس، نیاز به لپ تاپ برای حضور در کلاس های آنلاین بیش از پیش شد.

از همین رو میزان متقاضی لپ تاپ افزایش یافت، همزمان با آن قیمت لپ تاپ هم بالا رفت تا جایی که بازار لپ تاپ های دست دوم و تقلبی نیز داغ شد.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه به تازگی اعلام کرده است شکایت ها از فروش لپ تاپ های سوخته و تقلبی در فضای مجازی زیاد شده است، افرادی با واردات لپ تاپ های دارای نقض فنی از عراق و امارات متحده عربی و فروش آن در اینستاگرام و کانال های تلگرام به دنبال کلاهبرداری و سودجویی از مردم هستند.

ارزان ترین لپ تاپ های بازار

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر لپ تاپ با کاهش قیمت ارز مقداری به ارزانی روی خوش نشان داده و با کاهش قیمت همراه بوده است، کاهش قیمتی که همچنان برای قشرهایی مانند دانشجو و دانش آموزان که با لپ تاپ زیاد سروکار دارند، گران است.

در بازار لپ تاپ برند ایسوس مدل vivo book – x543 با قیمت 8 میلیون و نیم به عنوان ارزان ترین لپ تاپ بازار به فروش می رسد. همچنین لپ تاپ ایسوس مدل  vivo book – x543- 624 با 500 تومان اختلاف قیمت نسبت به مدل قبلی 9 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

در رنج قیمتی 9 میلیون و نیم می توانیم به دو مدل از برندهای لنوو و ایسوس اشاره کنیم، Ideapad 330  لنوو و vivo book – x540- ایسوس هر دو در این حدود قیمتی به فروش می رسند.

در زیر لیست قیمتی لپ تاپ های تا 12 میلیون و نیم را به استثناء یک مورد که 16 میلیون و نیم قیمت دارد، می بینید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایسرایسوسلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز