ارزان ترین لپ تاپ با کیفیت صفحه نمایش بالا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ مناسب با کیفیت صفحه نمایش بالا و قیمت ارزان را می‌توان در بین محصولاتی که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارند پیدا کرد. این لپ تاپ‌ها اغلب کیفیت تصویر فول اچ دی داشته و سایز صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچینن این محصولات برای انواع کاربردهای مختلف بخصوص کاربرد خانگی و اداری مناسب به نظر می‌رسند.

در ادامه ۲ لپ تاپ لنوو و ۲ لپ تاپ اچ پی با کیفیت صفحه نمایش بالا و قیمت ارزان را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ لنوو با مدل V15 G4 AMN-ZA

این لپ تاپ لنوو با سایز صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته و وضوح تصویر آن فول اچ دی است. همچنین این محصول پنل تصویر TNرا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتزی دارد.

سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ ATHLON Silverبوده و مدل پردازنده آن 7120Uاست. همچنین این لپ تاپ لنوو فرکانس پردازنده 2.4GHz up to 3.5GHzرا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حافظه کش ۲ مگابایتی دارد. ظرفیت حافظه داخلی در این مدل ۵۱۲ گیگابایت بوده و قابلیت ارتقای آن فراهم شده است.

همچنین این محصول لنوو ظرفیت حافظه رم ۸ گیگابایتی داشته و نوع حافظه رم آن LPDDR5عنوان می‌شود. این لپ تاپ باس رم 4800MHzدارد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این مدل نیز Radeon 610Mبوده و سازنده پردازنده گرافیکی آن ADMاست. این لپ تاپ لنوو ظرفیت و نوع باتری 2cell 38whrرا ارائه می‌دهد.

لپ تاپ لنوو با مدل Ideapad Slim 3 15IRU8_AB

این لپ تاپ ۱.۶۲ کیلوگرمی، با سری پردازنده core i3عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای مدل پردازنده 1305U  بوده و فرکانس پردازنده آن 1.6GHz up to 4.5GHzاست. حافظه کش این محصول نیز ۱۰ مگابایت در نظر گرفته می‌شود.

این لپ تاپ لنوو حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و نوع حافظه رم آن LPDDR5 عنوان می‌شود. همچنین باس رم این مدل 4800MHzخواهد بود. این لپ تاپ از مدل پردازنده گرافیکی UHD استفاده کرده و حجم گرافیک اختصاصی آن تا ۲ گیگابایت است‌. ظرفیت و نوع باتری در این مدل از لپ تاپ لنوو 3cell 47WHrبوده و شارژدهی ۱ تا ۳ ساعته دارد‌.

علاوه بر آن، این محصول سایز صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی داشته و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته می‌شود. همچنین وضوح تصویر آن فول اچ دی بوده و پنل تصویر آن TN  خواهد بود. این لپ تاپ با صفحه نمایش مات عرضه شده و نرخ نوسازی تصویر آن ۶۰ هرتز به حساب می‌آید.

لپ تاپ اچ پی با مدل 255 G9_A

این لپ تاپ اچ پی دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی ۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول باس رم  3200MHzداشته و نوع حافظه رم آن  DDR4 است‌. همچنین این محصول از سری پردازنده Ryaen 7 استفاده کرده و مدل پردازنده آن 5825U  در نظر گرفته می‌شود. فرکانس پردازنده این لپ تاپ 2.0GHz up to 4.5GHzبه حساب می‌آید‌.

این محصول دارای مدل پردازنده گرافیکی Radeon VEGA Graphicsبوده و حجم گرافیک اختصاصی آن تا ۴ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ اچ پی صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی داشته و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین پنل تصویر این مدل Ips بوده و وضوح تصویر فول اچ دی دارد.

این لپ تاپ نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شدت روشنایی آن ۲۵۰ نیت است. این محصول ظرفیت و نوع باتری 3cell 41whrداشته و میزان حدودی شارژدهی در آن را می‌توان ۱ تا ۳ ساعت در نظر گرفت.

لپ تاپ اچ پی با مدل Victus 15_FB1013DX_A برای گیمینگ

این محصول که برای گیمینگ طراحی شده دارای وضوح تصویر فول اچ دی بوده و با قیمت حدود ۳۷ میلیون تومان  به فروش می‌رسد. این لپ تاپ با سایز صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی طراحی شده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد‌. همچنین نرخ نوسازی تصویر در این مدل ۱۴۴ هرتز بوده و شدت روشنایی آن ۲۵۰ نیت است.

این لپ تاپ اچ پی با مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2050  طراحی شده و حجم گرافیک اختصاصی آن تا ۴ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. سری پردازنده به کار رفته در این محصول نیز Ryzen 5بوده و مدل آن 7535HS به حساب می‌آید. این لپ تاپ فرکانس پردازنده 3.3GHz up to 4.5GHz  دارد.

ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ 3cell 52.5whrبوده و ۳ تا ۶ ساعت می‌توان از شارژ دهی آن استفاده کرد‌. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این محصول ۵۱۲ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۱۶ گیگابایت است. این لپ تاپ لنوو نوع حافظه رم DDR5داشته و باس رم آن 4800MHzدر نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز