ارزان ترین عطرهای زنانه بولگاری + قیمت

ژیوار

بهترین عطرهای زنانه بولگاری که با قیمت پایین بتوان خریداری کرد اغلب بین 4 تا 7 میلیون تومان قیمت دارند. این محصولات جذاب با رایحه‌های طبیعی انواع میوه و گل و گیاه ساخته شده‌اند و حس متفاوتی در افراد ایجاد می‌کنند. همچنین در بین این عطرها امکان پیدا کردن محصولات خنک و تلخ یا گرم و شیرین و حتی ترکیبی از هر دو وجود دارد. ممکن است ترکیبات این محصولات به صورت ادو پروفیوم یا ادو تویلت باشد که متناسب با سلیقه می‌توان انتخاب کرد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین عطرهای زنانه بولگاری را معرفی می‌کند.

ادو پروفیوم زنانه بولگاری Splendida Iris Dor

این مدل از عطرهای زنانه بولگاری با حجم 100 میل ارائه می‌شود و در زمانه تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 887 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول رایحه عطرهای جنگلی را منعکس می‌کند و در آن عطر دانه تونکا، چوب صندل و گل زنبق به مشام می‌رسد. این محصول حس متفاوت بودن را در افراد ایجاد می‌کند و ترکیبی تلخ و شیرین است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ادو تویلت زنانه بولگاری Omnia Paraiba

این عطر زنانه 65 میل با ترکیبی از عطرهای میوه‌ای و پرتقالی ارائه می‌شود و با قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیرین، خنک، خوراکی و طبیعی بهترین انتخاب برای فصل زمستان است و در آن عطر علف ویتور، کاکائو و گل گاردنیا یا گل ساعتی به مشام می‌رسد. همچنین این عطر برای خانم‌هایی که از تیپ‌هایی با رنگ سرد مانند آبی و خاکستری خوششان می‌آید، انتخاب مناسبی است.

ادو پرفیوم زنانه بولگاری Jasmin Noir

این مدل از عطرهای زنانه بولگاری با حجم 100 میل طراحی شده است و با قیمت حدودی 6 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ترکیبی از بوهای سبز، گاردنیای یاسمنی، دانه تونکا، روایح چوبی و شیرین بیان را در خود دارد و امکان استشمام مشک، کهربا و نعناع هندی در آن فراهم می‌شود. این محصول با نت میانی یاس و بادام عرضه شده است و به عنوان یک رایحه شرقی در اختیار خانم‌های خوش‌سلیقه قرار می‌گیرد.

Goldea The Roman Night ادو پرفیوم زنانه بولگاری

این محصول 75 میل با نت آغازین توت سیاه، فلفل و ترنج قیمتی در حدود 6 میلیون و 800 هزار تومان دارد. این عطر خوشبو، ترکیبی از بوهای پیچولی، مشک، خزه، گل یاس و گل مریم را ارائه می‌دهد و در آن می‌توان بوی گل رز و گل صدتومانی را احساس کرد. این عطر تند و گرم برای خانم‌هایی که به دنبال عطرهای زنانه جذاب و قابل‌توجه هستند، انتخابی مناسب است.

ادو تویلت زنانه بولگاری Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise

یکی دیگر از عطرهای زنانه بولگاری که ترکیبی از بوهای میوه‌ای و خنک دارد، با قیمت حدودی 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیرین و تند دارای نت آغازین گریپ‌فروت، بادام و پوملو است و نت پایانی آن مشک و چوب سدر هستند. همچنین عطر گل یاسمین و برگ چای نیز در آن حس می‌شود. این عطر در حجم 75 میل در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطرخانومیعطر افشانعطر سرا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز