ارزان ترین صندلی سفری بازار + قیمت

ژیوار

با پایان امتحانات خرداد و فرا رسیدن تعطیلات تابستانی فصل مسافرت و سفر هم شروع می‎‌شود. یکی از وسایل سفری که برای مسافرت و مخصوصا پیک نیک‌‌های آخر هفته کاربردی به نظر می‌رسد، صندلی‌های مسافرتی یا ساحلی است. صندلی‌های مسافرتی در انواع گوناگون با طرح، رنگ‌ و کیفیت متفاوت در بازار موجود است. اما یکی از مهمترین نکته‌های که در هنگام خرید این نوع صندلی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، مقاوم بودن لوله‌های این نوع صندلی‌هاست. هرچه این لوله‌ها کیفیت بالایی داشته باشند میزان مقاومت صندلی نیز بیشتر می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان ترین صندلی مسافرتی بازار می‌‎پردازد:

صندلی مسافرتی مدل ساحلی کد s01

صندلی مسافرتی مدل ساحلی کد s01در هفت رنگ و با پارچه راه راه مقاوم به بازار عرضه شده است. این صندلی دارای 5 فنر و به ابعاد ۸۵x۵۰x۱۰ سانتی متر طراحی شده است و وزنی حدودا سه کیلوگرم دارد. این صندلی تاشو قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. رنگ کرم صندلی مسافرتی مدل ساحلی کد s01 به قیمت 409 هزار تومان در دیجی کالا به فروش می‌رسد که یکی از ارزان‌ترین صندلی مسافرتی‌های بازار محسوب می‌شود.

صندلی سفری تاشو مدل D02

این صندلی تاشوی مسافرتی در هفت طیف رنگی و با پارچه راه راه در بازار موجود است. صندلی سفری تاشو مدل D02 به ابعاد ۸۰ × ۵۰ × ۵۰ سانتی‌متر در حالت بسته دارای ابعاد ۱۰ × ۵۱ × ۷۳ سانتی متر است. ابعاد نشیمنگاه این صندلی نیز ۴۲ × ۳۹ سانتی متر است که برای افراد بالای صد کیلو توصیه نمی‌شود. رنگ زرد این صندلی مسافرتی به قیمت 410 هزار تومان از بازار قابل تهیه است.

دریان سفر امید

صندلی سفری مدل تاشو portable

این صندلی سفری به ابعاد ۷۳x۴۹x۴ سانتی‌متر و با وزن 2 کیلو 800 گرم یکی از سبک وزن‌ترین صندلی‌های مسافرتی از نوع تاشو است. صندلی سفری مدل تاشو portableدر 10 طیف رنگی و با پارچه ساده مقام تولید شده است. این صندلی دارای هفت فنر است که تا 120 کیلوگرم تحمل وزن دارد. رنگ خاکستری این صندلی در زمان تهیه این گزارش با پنج درصد تخفیف به قیمت 426 هزار و 830 تومان در دیجی کالا به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

صندلی سفری مدل آرال مدل 105

صندلی سفری مدل آرال در چهار طیف رنگی و با پارچه بسیار مقاوم به صورت سه لایه آماده شده است. لایه اول از پارچه مقاوم برزنتی، لایه دوم یا میانی با فوم و لایه سوم و پشتی با اسپاند کار شده است. این صندلی دارای پنج فنر است که ابعادی ۶۵x۵۰x۷۰ سانتی‌متری دارد. رنگ خاکستری صندلی سفری مدل آرال مدل 105 به قیمت 467 هزار و 490 تومان در بازار موجود است.

صندلی سفری رامش مدل CH307

صندلی سفری رامش مدل CH307 در سه رنگ با پارچه مقاوم از جنس آهاری نانو و ضد آب ساخته شده است. این صندلی مسافرتی تاشو دارای هفت فنر بوده که استقامت آن را افزایش داده است. صندلی سفری رامش به ابعاد ۴۰×۴۱×۴۴ سانتی‌متر و با لوله و دسته مقاوم از جنس پلی کربنات تهیه شده است. این صندلی مسافراتی را می‌توانید از بازار به قیمت 569 هزار تومان تهیه کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : باسلامدیجی کالا
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان