ارزان ترین تور قبرس،برای دیدن قسمت های شمالی و جنوبی

تور قبرس_کاماپرس
آریاک سفر

کشور قبرس به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم بندی شده که قبرس شمالی بخش ترک نشین آن است و مردم آن مسلمان و ترک زبان هستند. قبرس شمالی  از طرف  کشور ترکیه به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخته شده است. بخش جنوبی قبرس بخش اروپایی آن است و اغلب یونانی نشین هستند و تحت تاثیر فرهنگ کشور یونان قرار دارند. و البته تنها بخش جنوبی قبرس عضو اتحادیه اروپاست.

به گزارش کاماپرس قبرس،جزیره ای واقع در دریای مدیترانه و نیکوزیا بزرگترین شهر و پایتخت جزیره قبرس است.قبرس  سومین جزیره پرجمعیت دریای مدیترانه به حساب می آید.

کشور قبرس در محل برخورد قاره های آسیا، اروپا و آفریقا قرار دارد و از آن این به نام  “جزیره عشق”  نیز نام برده می شود. از سال ۱۹۷۴ این جزیره به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم شده که بخش یونانی نشین آن با عنوان “قبرس اروپایی” شناخته می شود.بخش اروپایی قبرس از رشد اقتصادی بالایی برخوردار شده واقتصاد آن بیشتر بر پایه صنعت خدمات و گردشگری است. واحد پولی آن از ژانویه ۲۰۰۸ به یورو تغییر کرد. بنابر آمار ۸۰٪ یونانی تبار، ۱۸٪ ترک ‌تبار و ۲٪ نیز از دیگر اقلیت‌های مسیحی مارونی ، کاتولیک لاتینی و ارمنی هستند. قسمت شمالی قبرس فرهنگی شبیه به ترکیه  و بخش جنوبی آن فرهنگی یونانی دارد.

تاریخچه قبرس شمالی؛مقصدی برای مهاجرت

این کشور به دو قسمت اصلی شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود، قبرس شمالی برخلاف همسایه جنوبی خود، از واحد پولی لیر استفاده می کند و هزینه‌های زندگی نیز در آن بسیار پایین است. در سال ۱۹۷۴ بخش شمالی قبرس توسط ترکیه اشغال شد  و در این منطقه ترک ها استقلال خود را اعلام کردند و توانستند نام جمهوری ترک قبرس شمالی را برای خود برگزینند. جمهوری ترک قبرس شمالی که امروزه به نام قبرس شمالی شناخته می‌شود توسط هیچ کشوری به جز ترکیه به رسمیت شناخته نشد.در این کشور همه  قوانین کشور ترکیه اجرا می شود.قبرس شمالی ازلحاظ تحصیلی، اقتصادی، مالیاتی و  موارد دیگر پیشرفت بالایی دارد و در زمینه جذب توریست رتبه ۷ در دنیا را از آن خود کرد.

تور قبرس_کاماپرس

دریان سفر امید

تاریخچه قبرس جنوبی

در قبرس جنوبی واحد پولی پوند است و گرفتن ویزای آن سخت‌تر و زندگی در آن گران‌تر است. قبرس در سال ۱۹۶۰  خود را از بریتانیا مستقل کرد و حکومت این کشور براساس مشارکت جوامع ترک و یونانی اداره امور را عهده دار شد.بعد از آن بریتانیا، یونان و ترکیه حق حاکمیت دولت قبرس را تضمین کردند.قبرس جنوبی  حالا عضو اتحادیه اروپا است و از نیمه دوم سال ۲۰۱۲ ریاست اتحادیه اروپا بر عهده قبرس است؛ قبرس به ۶ منطقه با نام های فاماگوستا ، کیرنیا ، لارناکا ، نیکوزیا ، لیماسل و پافوس تقسیم بندی شده است .

 

تور قبرس_کاماپرس

ارزان ترین تور قبرس

بهترین راه سفر به قبرس استفاده از تور است. خدمات ارائه شده  در تورهای قبرس شامل بلیط هواپیما، ویزا، بیمه، ترنسفر فرودگاهی، اقامت و گاهی تورلیدر فارسی زبان هستند. برای سفر به قبرس معمولا پروازها حداقل یک بار توقف دارند، بنابراین ممکن است زمان زیادی را برای رفت و برگشت طی کنید.

هنگام خرید ارزانترین تور قبرس شمالی ، دقت کنید که تور قبرس شمالی متفاوت با تور قبرس جنوبی است. عوامل مختلفی بر قیمت تورهای قبرس تاثیر دارد که از مهمترین آنها  نوع هتل است. انتخاب هتلهای عادی با ستاره های کمتر هزینه پایین تری نسبت به هتل‌های آل و یوآل دارند. تعداد روزهای اقامت، پرواز و خدمات تور هم سایر عواملی هستند که قیمت تور قبرس را تعیین می‌کنند.اما به طور میانگین قیمت متوسط هتل های 5ستاره در تور های قبرس از 45میلیون تومان به ازای هر نفر شروع می شود.

تور قبرس_کاماپرس

ارزان ترین تور قبرس را با «اوج آرام» تجربه کنید

برای اطلاع بیشتر از تورهای قبرس شمالی و جنوبی با  آژانس هواپیمایی  اوج آرام که برگزار کننده  تورهای قبرس است از طریق آدرس اینترنتی  (https://oujaram.ir/) در ارتباط باشید.

021-45419

09216791219

شنبه تا چهارشنبه: 9 تا 18

پنج‌شنبه‌ها: 9 تا 13

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰، ساختمان 34، طبقه اول، واحدهای 10 و 11

[email protected]

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان