ارزان ترین بیمه آسانسور برای مجتمع های مسکونی کدام است؟

ژیوار

بیمه آسانسور جزو بیمه‌های مسئولیت مدنی است و شرکت بیمه با ارائه این بیمه نامه حوادث مربوط به آسانسورها را بیمه می‌کند. بیشتر مدیران مجتمع‌های مسکونی اطلاع دقیقی از مسئولیت خود در قبال حوادث آسانسورها ندارند. این در حالیست که در زمان بروز حادثه، مدیران ساختمان در قبال قانون به عنوان مسئول شناخته می‌شوند. همین موضوع سبب ‌می‌شود که بیمه آسانسور یکی از مهم‌ترین بیمه نامه‌های مورد نیاز برای هر مجتمع مسکونی باشد. هرچند بر اساس آمار بیشتر مجتمع‌های مسکونی بیمه آسانسور ندارند و این بیمه نامه مهم توسط مدیران ساختمان‌ها نادیده گرفته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش نگاه ویژه ای به نحوه قیمت‌گذاری بیمه آسانسور داشته و ارزان‌ترین بیمه‌ نامه‌های آسانسور را بررسی می‌کند.

هزینه بیمه آسانسور چگونه محاسبه می‌شود

بیمه نامه‌های آسانسور در انواع مختلف و با هزینه‌های متفاوت عرضه می‌شود. از جمله فاکتورهای تعیین کننده بیمه آسانسور مجتمع‌های مسکونی می‌توان به ظرفیت آسانسور، تعداد طبقات ساختمان، عمر آسانسور، داشتن درب داخلی و داشتن استانداردها و برگه‌های سرویس دوره‌ای اشاره کرد.

در این گزارش، معیار انتخاب، یک آسانسور با 5 نفر ظرفیت، برای یک ساختمان 5 طبقه با 5 سال عمر بوده است.

ارزان ترین بیمه آسانسور

شرکت بیمه سینا ارزان‌ترین بیمه آسانسور را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت برای آسانسوری با مشخصات اعلام شده، هزینه سالانه‌ای حدود 104 هزار تومان دریافت می‌کند. در این حالت علاوه بر پرداخت دیه فوت و نقص عضو به حادثه دیده، هزینه درمانی نیز تا 5 میلیون تومان پرداخت می‌شود. در صورتی که بخواهید هزینه درمانی را تا سقف 10 میلیون تومان افزایش دهید، مبلغ بیمه نامه به حدود 111 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. شما در بیمه سینا می توانید هزینه درمانی را تا 50 میلیون تومان نیز افزایش دهید و در این حالت نیز هزینه بیمه نامه تنها به چیزی حدود 172 هزار تومان افزایش می‌یابد.

دریان سفر امید

بیمه آسانسور در بیمه تجارت نو

هزینه بیمه آسانسور با مشخصات گفته شده در بیمه تجارت نو اندکی بیشتر از بیمه سینا است. به طوریکه ارزان‌ترین بیمه نامه آسانسور بیمه تجارت نو با 5 میلیون تومان سقف پرداخت هزینه درمان به قیمتی حدود 116 هزار تومان قابل خرید است.

بیمه تجارت نو نیز گران‌ترین بیمه آسانسور خود را با سقف درمانی 50 میلیون تومان تنها به قیمت 166 هزار تومان به فروش می‌رساند.

بیمه آسانسور کوثر با 10 میلیون تومان هزینه درمانی

بیمه کوثر ارزان‌ترین بیمه نامه‌ آسانسور خود با سقف 10 میلیون تومانی برای هزینه درمان به مبلغ 132 هزار تومان صادر می‌کند. هزینه بیمه نامه آسانسور بیمه کوثر با سقف درمانی 50 میلیون تومانی نیز حدود 207 هزار تومان در سال است.

آیا خرید آنلاین بیمه نامه آسانسور امکان‌پذیر است؟

بیمه نامه آسانسور جزو بیمه نامه‌هایی است که خرید آنلاین آن امکانپذیر شده است و بیشتر سایت های مقایسه و فروش آنلاین بیمه نسبت به عرضه آن اقدام کرده‌اند. مدیران مجتمع‌های مسکونی می‌توانند با پرکردن فرم مشخصات و بارگزاری مدارک به صورت آنلاین، بیمه یک ساله برای آسانسور مجتمع مسکونی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکیبیمه بازاربیمه دات کامبیمه سیبیمه سینابیمیتو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز