ارزان ترین آپارتمان ها را در کدام مناطق تهران می توان خرید؟

ژیوار

قیمت مسکن هر چند در روزهای اخیر با کاهش قیمت روبه رو بوده است، اما همچنان برای خرید ارزان ترین آپارتمان در تهران باید چیزی حدود 1 میلیارد تومان هزینه کرد.

به گزارش کاماپرس، طرح مسکن ملی و بازی با نام وام مسکن که همچنان سودشان بالا است و به عبارت دیگر دوبرابر مبلغ وام را از گیرنده پس می گیرند، نتوانسته مشکل گرانی مسکن را حل کند.

طرح ساخت خانه های 30 متری در تهران نیز همچنان در حد حرف مانده است، این طرح قرار بود با ساخت آپارتمان هایی با متراژ پائین به کاهش قیمت های و امکان سکونت افراد با درآمد کمتر در تهران کمک کند.

با تمام وجود این تلاش ها و جو روانی که انتخابات آمریکا در کاهش قیمت مسکن در تهران داشت، آپارتمان همچنان در تهران گران است؛ در واقع برای خرید یک واحد آپارتمان در تهران باید حدود 1 میلیون تومان کم کم هزینه کرد.

اما بررسی میدانی روزنامه دنیای اقتصاد در فایل‌های ملکی عرضه شده در بازار مناطق ۲۲گانه نشان می‌دهد در برخی مناطق شهر تهران همچنان امکان یافتن واحدهای مسکونی که کمتر از میانگین قیمت آپارتمان در شهر تهران، قیمت‌گذاری و پیشنهاد شده‌اند وجود دارد.

دریان سفر امید

به طور مثال یک واحد آپارتمان در تهرانپارس بین 137 و 139 با 17 سال عمر ساخت متری 17 میلیون 450 هزارتومان قیمت گذاری شده است، همچنین قیمت یک واحد آپارتمان در پیروزی خیابان شکوفه با 27 سال عمر ساخت متری 15 میلیون و 131 هزارتومان است.

ارزان ترین فایل در درسترس مربوط می شود به میدان امام حسین خیابان صفای شرقی که یک واحد 45 متری با عمر 19 سال ساخت را متری 12 میلیون و 200 هزارتومان برای فروش گذاشته شده است.

ادامه بررسی های ارزان ترین آپاراتمان ها در مناطق 22 گانه شهر تهران را در جدول زیر ببینید:

بازار مسکن

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز