ارزان‌ ترین پاور بانک های 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار میلی آمپر بازار

ژیوار

گوشی و ملزومات همراه آن، اجزای جدایی ناپذیر زندگی مدرن هستند. معمولا لوازم جانبی گوشی موبایل باید به صورت جداگانه در بازار خریداری شوند و افراد مجبورند هزینه‌های اضافی برایشان بپردازند. یکی از این لوازم که برای کاربران پرمصرف تلفن همراه ضروری به نظر می‌رسد، پاور بانک است.

هنگام مسافرت و در محل کار وجود این پاور بانک ها بسیار کمک کننده است. البته پاور بانک ها با توجه به ظرفیت و کیفیت‌شان انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها تا مدت زمان خاصی قابلیت شارژ گوشی را دارند. در ادامه این گزارش کاماپرس سه مدل پاور بانک ارزان 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار میلی آمپری را برای اطلاع خوانندگان معرفی خواهد کرد؛

ارزان ترین پاور بانک 5 هزار میلی آمپری

ارزان ترین شارژر همراه 5 هزار میلی آمپری، تولیدی پرودا مدل PPP-16 است. پرودا یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ریمکس» است که در زمینه ساخت و تولید پاوربانک، هندزفری و کابل شارژ فعالیت می‌کند. این مدل پاور بانک پرودا با کابل متصل خود شارژ وسایلی مانند گوشی‌های موبایل، دستگاه پخش موزیک و دستگاه‌هایی از این قبیل را انجام می‌دهد. همین دستگاه به خاطر داشتن وزن 105.7 گرمی مورد توجه خریداران قرار گرفته است. نشانگر ا‌ل‌ای‌دی این دستگاه نحوه میزان شارژ باتری آن را نشان می‌دهد. جنس بدنه این مدل شارژر همراه، ABS به علاوه PC است. این پاور بانک از شدت جریان بیش از حد حفاظت می‌کند و کابل شارژ میکرو USB هم دارد. نوع باتری این پاور لیتیوم- پلیمری است. این مدل پاور بانک قیمتی در حدود 102 هزار تومان دارد.

دریان سفر امید

شارژر همراه ارزان قیمت گلف

شارژر همراه ارزان قیمت 10 هزار میلی آمپری از خانواده گلف مدل G80 است. گلف یک شرکت هنگ کنگی است که انواع تجهیزات جانبی موبایل را تولید می‌کند. وزن این مدل شارژر همراه گلف 250 گرم است و دو عدد درگاه خروجی دارد. با نشانگر ال‌ای‌دی این پاور امکان آگاهی از میزان شارژ باتری آن موجود است. نوع باتری این شارژر همراه لیتیوم- پلیمری بوده و سریع شارژ می‌شود. مقاومت در برابر ضربه، ضخامت کم، قابلیت شارژ کردن سریع گوشی با ایمنی مناسب و مدیریت هوشمند آن از ویژگی‌های قابل توجه این پاور بانک است. این مدل پاور جنس بدنه پلاستیکی دارد. همین پاور گلف با قیمت تقریبی 179 تومان در بازار فروخته می‌شود.

پاور بانک 20 هزار میلی آمپری ایکس او

اما شارژر همراه 20 هزار میلی آمپری که قیمت مناسبی داشته باشد، مربوط به برند ایکس او است. ایکس او از برندهای معروف هنگ کنگی است که انواع هندزفری، هدست، شارژر و… را به بازار عرضه می‌کند. این مدل پاور بانک 338 گرمی دو جای کابل دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک خشک است. باتری این مدل از نوع لیتیوم- پلیمری بوده و با انواع موبایل سازگاری دارد. خاموش شدن خودکار، امکان شارژ سریع موبایل و… از ویژگی‌های قابل توجه این پاور بانک محسوب می‌شود. میزان شارژ این دستگاه با نشانگر ال‌ای‌دی آن قابل تشخیص است. همین پاور بانک با قیمت حدودی 426 هزار و 750 تومان در بازار فروخته می‌شود.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز