ارزان‌ترین پالت سایه چشم در بازار + قیمت

پالت سایه چشم-کاماپرس
ژیوار

آرایش چشم در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد و با انتخاب پالت سایه مناسب رنگ پوست و فرم چشم، می‌توان چشم‌ها را درشت‌تر و جذاب‌تر کرد. سایه حتی به برجسته شدن چشم‌ها کمک می‌کند و در رنگ بندی‌های مختلف به صورت مات، اکلیلی و شاین‌دار در بازار عرضه می‌شود. قیمت پالت سایه هم باتوجه به برند و کشور تولید کننده و رنگ بندی متغیر است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین پالت سایه چشم در بازار همراه با قیمت را معرفی می‌کند.

۱_پالت سایه چشم دودو گرل مدل A3 شماره 02

یکی از پالت سایه‌های ارزان قیمت موجود در بازار، از برند DODO girl است که ۹ رنگ مات و شاینی دارد و می‌توانید برای میکاپ شب و روز از آن استفاده کنید. این مدل بدون تست حیوانی است و ماندگاری بالا و رنگ‌بندی متنوعی دارد. قیمت این محصول در سایت‌های فروش اینترنتی بین ۹۵ تا ۱۲۰ هزار تومان
درج شده است.

پالت سایه چشم-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

۲_پالت سایه رولوشن مدل ولوت رز

یکی از برندهای پرطرفدار، سایه رولوشن است که مدل ولوت رز آن رنگ‌های مات و اکلیلی دارد و خانم‌ها با انواع پوست خشک، چرب، مختلط و معمولی می‌توانند از آن استفاده کنند. این سایه ساخت کشور انگلستان و بدون هیچگونه آزمایش حیوانی است‌. سایه رولوشن از ۱۵ رنگ سایه ملایم تشکیل شده است. این محصول هم در برخی فروشگاه‌ها تا ۳۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

پالت سایه چشم-کاماپرس

۳_پالت سایه و کانتور گلدن رز مدل City Style

این مدل سایه هم یکی از خوش‌قیمت‌ها و با کیفیت‌های موجود در بازار است که می‌توانید این پالت سایه را تا ۵۰۰ هزار تومان هم خریداری کنید.
از ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتن مجوز سازمان غذا و دارو اشاره کرد. این سایه براق و محصول کشور ترکیه، با داشتن کانتور شما را از پرداخت هزینه مجدد برای خرید کانتور راحت می‌کند.

پالت سایه چشم-کاماپرس

۴_پالت سایه 18 رنگ نود هدی بیوتی

پالت سایه نود هدی بیوتی ۱۸ رنگ مات و براق دارد و به دلیل تنوع رنگی بالا، هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.‌ به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد از روی چشم نمی‌ریزد و حاوی روغن آلوورا و نارگیل است. آیینه روی در پالت هم برای استفاده آسان‌تر در نظر گرفته است و قیمت این سایه در بین فروشندگان مختلف، بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

پالت سایه چشم-کاماپرس

۵_سایه چشم نوت سری Professional Palette

اگر به دنبال سایه‌ای با رنگ‌های تیره مشکی و طوسی هستید، این مدل یکی از ارزان‌ترین پالت سایه‌های موجود در بازار با قیمت حدودی ۳۵۰ هزار تومان است. در توضیحات این مدل سایه مات و براق و اکلیلی با پیگمنت بالا، فاقد پارابن، ماندگاری بادوام، ذکر شده و نوع برس آن اسفنجی است.

پالت سایه چشم-کاماپرس
انتهای پیام

 

مرتبط با : خانومیروژاشاپهیلادرم
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان‌ترین پالت سایه چشم در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان