5 بازار ارزان چابهار برای نوروز 1403

ارزان‌ترین بازارهای چابهار
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چابهار، واقع در جنوب شرقی ایران، علاوه بر جاذبه‌های طبیعی بیشمار، به‌خاطر بازارهای متنوع و پر جنب‌وجوش خود که طیف متنوعی از محصولات را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد، مشهور است. بازارهای چابهار از بازارهای سنتی گرفته تا مجتمع‌های خرید مدرن، پاسخگوی نیازهای مردم محلی و گردشگران هستند. این بازارها هر کدام تجربه‌های خرید منحصربه‌فردی همراه با قیمت‌های مناسب برای خریداران ارائه می‌‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین بازارهای چابهار را معرفی می‌کند.

1-بازار پردیس چابهار

بازار پردیس به‌عنوان یکی از جاذبه‌های شهر چابهار و مقاصد برتر خرید شناخته می‌شود. این مجموعه سه‌طبقه به دلیل انتخاب گسترده سوغاتی‌ها، از جمله کیف، کفش، عینک، لباس، پارچه، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی و خانگی مورد تحسین قرار گرفته است. این مرکز که در زمینی با فضای پارک گسترده قرار دارد، یک تجربه خرید راحت و لذت‌بخش را فراهم می‌کند. مرکز خرید پردیس که همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۰۰ با ساعات محدودی در روز جمعه فعالیت می‌کند، پذیرای بازدیدکنندگانی است که به دنبال محصولات باکیفیت و قیمت مناسب هستند.

2-بازار صالحیار چابهار

بازار صالحیار به دلیل قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و عرضه‌های متنوع خود به‌ویژه در عطر، لوازم خانگی، پتو، لوازم آرایشی، قهوه، چای و محصولات شکلاتی مشهور است. طبقه دوم این مجموعه به پوشاک مردانه و زنانه اختصاص دارد. علاوه بر این، صالحیار قیمت‌های رقابتی را برای خرید عمده ارائه می‌دهد و آن را به مقصدی مطلوب برای عمده فروشان تبدیل کرده است. این مجموعه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ بعد از ظهر و ۱۷:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۱ شب باز است و نیازهای مسافران و مردم محلی را برآورده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-بازار صدف چابهار

بازار صدف چابهار به‌صورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی، تجهیزات برقی، دستگاه‌های صوتی و تصویری و محصولات با برند خارجی با قیمت‌های مناسب فعالیت می‌کند. این مجموعه همچنین دارای یک هایپر مارکت، فودکورت، کافی شاپ، رستوران و یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو است. این مجتمع همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند.

3-بازار صدف چابهار

4-بازار تیس چابهار

بازار تیس به دلیل طیف متنوعی از کالاها و برندهای خود از جمله پوشاک، چای، مواد غذایی و محصولات چینی متمایز است. با تجار چینی که در طبقات بالا و مغازه داران ایرانی در طبقات پایین‌تر هستند، تیس یک ترکیب منحصر به فرد از کالاها را با اولویت‌های مختلف ارائه می‌دهد. تیس به عنوان یکی از بازارهای شهر در منطقه آزاد تجاری همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۰:۳۰ شب فعالیت می‌کند و در طول هفته پذیرای خریداران است.

5-بازار تاناکورا چابهار

بازار تاناکورا که به بازار محلی کنارک نیز معروف است، در زمینه پوشاک، کیف، کفش و اسباب‌بازی‌های مارک دست دوم تخصص دارد. بازار تاناکورا تنوع گسترده‌ای از کالاهای مقرون به صرفه، از جمله وسایل فضای باز و ماجراجویی مورد علاقه مسافران را نیز ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را با قیمت‌های رقابتی در این بازار پیدا کنند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.

5-بازار تاناکورا چابهار

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهوفلایتیویوتوپین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز