ارائه خدمات CIP فلای تودی به‌ زودی در فرودگاه مهرآباد

تشریفات فرودگاهی-کاماپرس
ژیوار

خدمات CIP فلای تودی یا همان سرویس تشریفاتی فرودگاه مدتی است از سوی این پلتفرم به مسافران در شهرهای مختلفی مانند مشهد، کیش، اصفهان، شیراز و فرودگاه امام خمینی ارائه می‌شود و قرار است به‌زودی در فرودگاه مهرآباد نیز این خدمت، عرضه شود.

برای اطلاع از جزییات خدمات CIP و هدف و برنامه فلای‌ تودی برای اجرای این طرح، کاماپرس با یکی از کارشناسان فلای‌ تودی به گفت‌وگو پرداخته است.

این مقام مسئول در فلای‌ تودی ابتدا با ارایه توضیحاتی در مورد خدمات CIP، می‌گوید: CIP مخفف عبارت «Commercial Important Person» مجموعه‌ای از خدمات اختصاصی و تشریفاتی است که از لحظه فرود هواپیما تا ورود مسافران به سالن پرواز و برعکس در اختیار آنها قرار می‌گیرد. گرچه این عبارت به معنای افراد مهم و سرشناس مانند مدیران کسب و کارها، چهره‌های معروف سینمایی و ورزشکاران، مدیران و معاونان دستگاه‌های دولتی، نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و غیره است، اما سایر افراد نیز می‌توانند با پرداخت هزینه از این خدمات استفاده کنند.

این مسئول فلای‌ تودی در مورد مزایای رزرو CIP فرودگاهی این مجموعه به نکات زیر اشاره می‌کند:

  1. صرفه‌جویی در زمان: با رزرو CIP دیگر نیازی به منتظر ماندن در صف‌های طولانی فرودگاه نیست.
  2. کاهش استرس و اضطراب سفر: با استفاده از خدمات CIP، سفر شما به تجربه‌ای راحت و آسوده تبدیل خواهد شد.
  3. دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی متنوع: سالن‌های CIP امکاناتی مانند اینترنت، غذا و نوشیدنی و غیره را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

مهمترین خدمات تشریفات فرودگاهی در فلای تودی

او برخی از مهم‌ترین خدمات تشریفات فرودگاهی را شامل این موارد ذکر می‌کند:

دریان سفر امید
  • خدمات ویزا
  • خدمات ویژه (ویلچر)
  • خدمات حیوان خانگی
  • خدمات ترانسفر
  • خدمات اقامت (شامل سوئیت‌های یک تا سه نفره با مدت زمان‌های مختلف)
  • خدمات استقبال و بدرقه
  • حمل چمدان و بار مسافر از درب خودرو تا قسمت بار
  • بازرسی اختصاصی پلیس
  • پذیرش مسافر در کانتر اختصاصی
  • دریافت کارت پرواز و رسید بار مسافر
  • استراحت در سالن اختصاصی با منظره باند فرودگاه
  • اینترنت پرسرعت
  • پذیرایی با انواع نوشیدنی و غذاهای ایرانی و فرنگی
  • بخش گذرنامه اختصاصی

تشریفات فرودگاهی-کاماپرس

پوشش تمامی پروازها اعم از خارجی و داخلی

از او می‌پرسیم CIP پروازهای داخلی را نیز شامل می‌شود یا فقط مختص پروازهای خارجی است؟ که در توضیح می‌گوید: این خدمات هم برای پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی است و بعد از فرود هواپیما می‌توان از این خدمت استفاده کرد. مسافران همچنین قبل از پرواز هم می‌توانند از CIP جهت آسایش و منتظر نماندن در صف‌های طولانی استفاده کنند.

این مدیر در مجموعه فلای‌ تودی در خصوص اینکه خدمات این مجموعه در کدام فرودگاه‌های کشور عرضه می‌شود، می‌گوید: در فرودگاه امام خمینی، مشهد، کیش، اصفهان و شیراز خدمات CIP عرضه می‌شود و فرودگاه مهرآباد پس از انجام تعمیرات سالن CIP در مدار قرار خواهد گرفت.

این کارشناس با اشاره به بازه زمانی تشریفات فرودگاهی فلای‌ تودی، اشاره می‌کند: ارائه این خدمت از سمت فلای‌ تودی ادامه خواهد داشت و در پی آن هستیم که هر روز بتوانیم این سرویس و خدمت را برای رفاه حال کاربران و مسافران توسعه و فرودگاه‌های بیشتری را در مدار قرار دهیم.

هزینه خدمات CIP فلای تودی چقدر است؟

این مقام مسئول در مورد هزینه خدمات CIP نیز می‌گوید: هزینه رزرو تشریفات فرودگاهی در وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌ تودی با توجه به تعرفه CIP فرودگاهی در همان سال مشخص می‌شود. پس از انتخاب فرودگاه، نوع پرواز (ورودی یا خروجی)، تاریخ ورود یا خروج و تعداد مسافران، هزینه CIP فرودگاه موردنظر به کاربر نمایش داده می‌شود.

او ادامه می‌دهد که هدف اصلی فلای‌ تودی ایجاد تجربه‌ای در کلاس جهانی برای مسافران و کاربران خود است. با توسعه، بهبود و ارائه خدماتی جامع در سطح جهانی کاربران تمایز را احساس خواهند کرد.

در انتها باید گفت که خدمات CIP یا تشریفات فرودگاهی برای آسایش و رفاه بیشتر مسافران در فرودگاه‌ها ارائه می‌شود. مسافران می‌توانند برای رزرو CIP فرودگاهی به وبسایت یا اپلیکیشن فلای‌ تودی مراجعه کنند. فلای‌ تودی، مرجع معتبر فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل در سرتاسر دنیا، امکان رزرو تشریفات فرودگاهی را نیز به خدمات متنوع خود اضافه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز