اذان مغرب فردا 24 فروردین چه ساعتی است؟

ژیوار

به گفته امام موسی‌بن‌جعفر اگر فردی که امر خداوند را اطلاعت کرده، با بسم‌الله الرحمن‌الرحیم روزه‌اش را افطار کند، خداوند گناهان او را می‌آمرزد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کرمانی‌ها می‌توانند ساعت 19 و 25 دقیقه افطار کنند و نیمه شب شرعی در این شهر 2 دقیقه بامداد خواهد بود. البته جیرفتی‌ها 4 دقیقه زودتر از کرمانی‌ها می‌توانند افطار کنند و بعد از 12 بامداد نماز قضا خواهد شد. ساکنان سیرجان ساعت 19 و 30 دقیقه می‌توانند روزه خود را افطار کنند و نیمه شب شرعی در این شهر ساعت 8 دقیقه بامداد است.

اذان مغرب در تهران 19 و 54 دقیقه و هنگام نیمه شب در این شهر 21 دقیقه بامداد است. افرادی که ساکن شهریار هستند ساعت 19 و 56 دقیقه می‌توانند افطار کنند و نیمه شب شرعی در شهریار ساعت 22 دقیقه بامداد اعلام شده است. البته در پاکدشت زمان افطار ساعت 19 و 53 دقیقه و زمان نیمه شب شب 20 دقیقه بامداد خواهد بود.

در ساری استان مازندران اذان مغرب 19 و 49 دقیقه و نیمه شب شرعی 14 دقیقه بامداد اعلام شده همچنین رامسری‌ها ده دقیقه دیرتر یعنی 19 و 59 دقیقه می‌توانند افطار و اقامه نماز کنند و نیمه شب شرعی در این شهر 23 دقیقه بامداد خواهد بود. البته اذان مغرب بابل با یک دقیقه اختلاف از ساری 19 و 50 دقیقه پخش می‌شود و نیمه شب شرعی آنجا 16 دقیقه بامداد است.

دریان سفر امید

امام صادق فرموده‌اند هرکسی روزه خود را با کلام صالح به پایان برساند، روزه او مورد قبول خداوند واقع می‌شود.

ساعت 20 و 11 دقیقه اذان مغرب به افق سنندج گفته می‌شود و نیمه شب شرعی در این شهر 39 دقیقه بامداد است. البته در مریوان وقت افطار کمی از سنندج دیرتر است و ساعت 20 و 15 دقیقه اعلام شده همچنین نیمه شب شرعی در این شهر 42 دقیقه بامداد خواهد بود. ساکنان سقز نیز می‌توانند ساعت 20 و 16 دقیقه اقامه نماز کنند و تا 41 دقیقه بامداد وقت دارند که نمازشان قضا نشود.

نماز شب یازدهم ماه مبارک رمضان دو رکعت است که در هر رکعت بعد از حمد باید بیست مرتبه سوره کوثر تلاوت شود.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز