اذان صبح فردا 25 فروردین ساعت چند است؟

ژیوار

تبریزی‌ها که در روز 25 فروردین می‌خواهند امر خداوند را اطلاعت کرده و روزه بگیرند، آغاز روزه‌داریشان ساعت 5 و 20 دقیقه و ساعت اقامه نماز ظهر در این شهر 13 و 25 دقیقه خواهد بود. البته میانه‌هایی کمی زودتر باید نیت روزه کنند، زیرا اذان صبح در این شهر راس ساعت 5 و 16 دقیقه است البته این افراد نماز ظهرشان را باید ساعت 13 و 20 دقیقه بخوانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز دوازدهم ماه رمضان ساعت 5 و 11 دقیقه اذان صبح و 13 و 4 دقیقه اذان ظهر به افق اصفهان خواهد بود. البته نایینی‌ها نماز صبحشان را باید 5 و 5 دقیقه بخوانند و اذان ظهر در این شهر ساعت 12 و 58 دقیقه خواهد بود. کاشانی‌ها البته باید 4 دقیقه دیرتر از نایینی‌ها نیت روزه کنند و نماز ظهرشان را باید 13 و 5 دقیقه بخوانند.

ساکنان بوشهر آغاز روزه‌داریشان در 25 فروردین ساعت 5 و 22 دقیقه خواهد بود و باید نماز ظهرشان را ساعت 13 و 7 دقیقه اقامه کنند.  افرادی که در عسلویه هستند ساعت 5 و 17 دقیقه باید نماز صبح و ساعت 13 نماز ظهر را اقامه کنند.

دریان سفر امید

در قیامت اولین سوالی که پرسیده می‌شود راجع‌به نماز است پس این واجب شرعی نباید ترک شود.

ساعت اذان صبح در شهر کرد ساعت 5 و 15 دقیقه و اذان ظهر این شهر 13 و 7 دقیقه اعلام شده است. البته در بروجن چهارمحال و بختیاری اذان صبح یک دقیقه زودتر از شهر کرد و اذان ظهر 2 دقیقه زودتر از شهر کرد پخش می‌شود.

در تهران اذان صبح ساعت 5 و 5 دقیقه گفته می‌شود و اذان ظهر 8 ساعت بعد راس ساعت 13 و 5 دقیقه پخش خواهد شد. در ورامین نیز اذان صبح همانند تهران پخش می‌شود ولی اذان ظهر در این شهر یک دقیقه اختلاف با تهران دارد و ساعت 13 و 4 دقیقه اعلام شده است. البته در ملارد اذان صبح کمی دیرتر راس ساعت 5 و 7 دقیقه پخش می‌شود و اذان ظهر در این شهر 13 و 6 دقیقه است.

خواندن دعای ابوحمزه ثمالی در سحرهای ماه مبارک رمضان سفارش شده و خواندن این دعا ثواب بسیاری دارد.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز