احتمال رشد قیمتی دوج کوین قوت گرفت

ژیوار

پیش بینی کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر و هیجان ناشی از موضع طرفداری از رمزارزها از طرف دونالد ترامپ، باعث رشد نرخ دوج کوین شد. احتمالا رشد قیمتی دوج کوین ادامه دارد و این رمزارز در روند بهبود قیمتی حرکت خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، دوج کوین به دلیل عوامل متعددی همراه با بازار کریپتو در مسیر رشد قیمتی قرار گرفت. اما دلیل اصلی رشد نرخ این رمزارز به کاهش نرخ بهره در سپتامبر مربوط بود. کاهش نرخ بهره باعث می‌شود تا سرمایه گذاران بیشتری برای سودآوری به بازارهای پرریسکی مانند رمزارزها مراجعه کنند و این موضوع سبب رشد سرمایه گذاری در این بخش و افزایش معاملات و در نتیجه رشد قیمتی رمزارزهای مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حمایت همه جانبه دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، از بازار رمزارزها نیز سبب شده تا آلت کوین‌ها رشد قیمتی زیادی را تجربه کنند و در مسیر صعودی باشند. یکی از آلت کوین‌هایی که تحت تاثیر این مورد رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده و احتمالا روند افزایشی آن ادامه پیدا کند، دوج کوین است.

دریان سفر امید

شروع روند صعودی دوج کوین و قیمت روز آن

روند صعودی دوج کوین از بیستم و سوم تیرماه، بعد از ارائه گزارشی از رشد ضعیف آمار اشتغال آمریکا، شروع شد و این روند با نوسان کمی همچنان ادامه پیدا کرده است. هم اکنون نرخ هر واحد دوج کوین نسبت به روز گذشته رشد 1 درصدی پیدا کرده و در محدوده 0.102 دلاری قرار دارد. با تبدیل نرخ دلاری این آلت کوین به تومان، قیمت آن معادل 5 هزار و 800 تومان است.

هم اکنون ارزش بازاری این آلت کوین نیز در محدوده 14 میلیارد و 895 میلیون و 664 هزار و 625 دلاری قرار دارد. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز 317 میلیون و 127 هزار و 631 دلار است.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز