احتمال بازگشت دلار به بالای کانال ۲۸ هزار تومانی

پیش بینی‌ها از بازار ارز حاکی از افزایش قیمت دلار نسبت به روز گذشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در روز چهارشنبه، 29 دی 1400 با افزایش قیمت رو به رو شد و به 27 هزار و 920 هزار تومان رسید. این افزایش قیمت تا حدودی متاثر از اخبار مذاکرات هسته‌ای و اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا درباره برجام و همچنین اظهارات عبدالناصر همتی مبنی افزایش اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی و افزایش 150 هزار میلیارد تومانی پایه پولی است.

بیشتر بخوانید:

به اعتقاد معامله‌گران این بازار، در صورت ادامه جو حاضر امکان افزایش قیمت دلار به بالای محدوده 28 هزار و 200 هزار تومان نیز وجود دارد.

آریاک سفر

گفتنی است، قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته با افت 50 تومانی به 7 هزار و 540 تومان و قیمت طلایی درهم نیز به 7 هزار و 500 تومان رسید.

همچنین قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی شب گذشته با افزایش 150 تومانی به 27 هزار و 920 تومان رسید. این در حالی است که این رقم در شب سه شنبه 27 هزار و 770 تومان بود. از همین رو بسیاری از معامله‌گران روند قیمت دلار را صعودی پیش بینی می‌کنند.

دلار هرات در معاملات پشت خطی شب گذشته نیز با افزایش 150 تومانی به 27 هزار و 240 تومان رسیده است. همین قیمت در معاملات پست خطی سه شنبه شب 27 هزار و 90 تومان اعلام شده بوده که منجر به پیش بینی افزایش قیمت دلار در امروز، پنجشبه 30 دی ماه 1400 شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز