رشد قیمتی دلار استارت خورد

لست سکند

امروز قیمت دلار در بازار آزاد جهت عوض کرد و افزایشی شد. نرخ این ارز خارجی نسبت به روز گذشته، 0.18 درصد بالا رفت و به مرز 27 هزار و 750 تومانی رسید. نرخ دلار در بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 56 تومان افزایش پیدا کرد و در مرز 25 هزار و 343 تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخی تحلیلگران دلار در مرز حمایتی 27 هزار و 200 تومانی تا 27 هزار و 400 تومانی گیر افتاده و فعلا اتفاقی در بازار ارز وجود ندارد که از کاهش بیشتر قیمت دلار حمایت کند. در واقع نرخ دلار ظرفیت کاهش بیشتر را در شرایط کنونی ندارد. به همین دلیل این ارز خارجی امروز به صورت محدود رشد قیمتی پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سیگنال مهم بازار ارز طی روز جاری

با این حال برخی سیگنال‌ها از عدم رشد سریع قیمتی دلار طی روزهای آینده خبر می‌دهد. در حال حاضر مهم‌ترین سیگنال از بازار بورس دریافت می‌شود. دیروز هم بورس ریزش سنگینی را متحمل شد و به نظر فعالان و کارشناسان بازار ارز این یک علامت درباره باقی ماندن خوش بینی‌ها نسبت به انجام توافق است. در واقع همچنان اکثریت فعالان بازارهای مالی و سرمایه نسبت به سرانجام مذاکرات دیدگاه مثبت دارند. به همین دلیل شاخص کل همچنان در روند نزولی به سر می‌برد.

به همین دلیل برخی از معامله گران و فعالان بازار ارز معقتدند که قیمت دلار در ادامه روز از وضعیت صعودی خارج شده و بار دیگر کاهش قیمت خواهد داشت.

امروز نرخ پوند هم مانند دلار رشد داشت اما قیمت یورو کاهش پیدا کرد. نرخ یورو با افت 4 تومانی نسبت به روز قبل، 31 هزار و 560 تومان شد. اما قیمت پوند با رشد 43 تومانی در مقایسه با دیروز، به محدوده 37 هزار و 759 تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز