اجرای مانور کبری توسط جت جنگنده سوخو 57 (ویدیو)

لست سکند

سوخو 57 یک جنگنده دو موتوره، پنهان کار و چند منظوره است که در سال 2002 به منظور برتری هوایی توسط روسیه ساخته شده و تاکنون در حال ساخت و توسعه است. طراحی این جنگنده به گونه ای است تا بتواند توانایی ابرپیمایشی و ابرچالاکی را داشته باشد و از دید رادار نیز پنهان بماند. در این ویدیو اجرای مانور کبری از سوخو 57 را تماشا می کنیم. مانور کبری یکی از مانورهای جذاب و دیدنی از جت های جنگنده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده سوخو 57 یک جنگنده نسل پنجمی است و می تواند از طریق جنگ الکترونیک در دریا و زمین به مبارزه با جنگنده های نسل چهارم بپردازد و بر آن ها چیره شود. این جنگنده در آینده جایگزین میگ 29 و سوخو 27 خواهد شد و آن ها را برای همیشه روانه آشیانه خواهد کرد. انتظار می رود طول عمر این جنگنده 35 سال باشد.

سوخو 57 یک جنگنده چند منظوره است که در درون بدنه دهلیزهایی برای حمل تسلیحات دارد که به ویژگی پنهانکاری آن کمک می کند. این جنگنده نخستین جنگنده ارتش روسیه است که بر پنخانکاری تمرکز می کند و برای گریز از رادار روش های مختلفی را به کار می گیرد. شبیه دیگر جنگنده های پنهانکار، مانند جنگنده اف 22، سطح بال ها و پنل های بدنه به گونه ای طراحی شده اند که امواج رادار نتوانند از روی آن ها بازتاب شوند.

راز آسمان پایتخت

حداکثر سرعت سوخو 57 به 2 ماخ (2120 کیلومتر بر ساعت) در ارتفاع بالا می رسد و برد آن به همراه دو مخزن سوخت بیرونی 3500 کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز