اجاره ون با راننده بهتر است یا بدون راننده؟

شاخص-کاماپرس
ژیوار

یکی از نکات مهم برای اجاره ون، اجاره آن با راننده یا بدون راننده است. اجاره ون با راننده در کنار مزایای بسیار زیاد، یکسری محدودیت‌ها و هزینه‌های اضافی دارد. اجاره ون بدون راننده نیز شاید از لحاظ هزینه‌ مقرون‌به‌صرفه باشد، اما مشکلات خاص خودش رادارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای اجاره ون با راننده و بدون راننده ‌پرداخته است.

مزایای اجاره ون با راننده

شرکت‌های معتبر فعال در زمینه اجاره خودروهای سبک و سنگین، از رانندگان حرفه‌ای با سابقه برخوردارند. این موضوع نه تنها از خسارت احتمالی به خودرو و سرنشینان آن جلوگیری می‌کند، بلکه آرامش خاطر را برای اعضای حاضر در ون به ارمغان می‌آورد. در کنار رانندگی مطمئن، راننده‌ شرکت‌ها معمولا با مسیرها و شرایط جاده آشنایی کامل دارند و از این رو استرس مسیریابی متوجه دیگر سرنشینان خودرو نخواهد بود.

با استخدام راننده، به هیچ یک از اعضای تور در طول سفر فشاری وارد نمی‌شود. در واقع تمامی افراد در طول مسیر جاده، از همان ابتدای سفر می‌توانند لحظات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

1-کاماپرس

دریان سفر امید

مزایای اجاره ون بدون راننده

اجاره ون بدون راننده می‌تواند آزادی عمل بیشتری را برای مسافران به همراه داشته‌باشد. در این صورت، فرد غریبه درون گروه نخواهد بود و از این رو تمامی افراد می‌توانند حس راحتی در طول سفر داشته ‌باشند. البته لازمه چنین کاری، وجود فردی به عنوان لیدر است که بتواند در مسیرهای طولانی، از مسیریابی‌های اشتباه و خسته‌کننده جلوگیری کند.

در صورتی که درون گروه، حداقل دو یا سه راننده حرفه‌ای و مطمئن وجود داشته باشد، می‌توان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تجربه سفری اقتصادی، اقدام به اجاره ون بدون راننده کرد. البته باید این نکته را در نظر داشت که کنترل ون نسبت به خودروهای معمولی  قلق و لم خاص خودش را دارد و قبل از انجام چنین کاری بهتر است حداقل یک بار تجربه رانندگی با ون را داشت.

2-کاما

توصیه‌های اساسی برای اجاره ون

اجاره ون با راننده یا بدون راننده کاملا بستگی به نظر افراد گروه دارد. صرف نظر از نوع اجاره ون، باید مواردی از قبیل مدارک ون و وضعیت فنی خودرو بررسی شود. همچنین بهتر است که هنگام تحویل‌گرفتن ون، تمامی امکانات درخواستی از قبیل اینترنت، سیستم صوتی و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن چک شود تا با امکانات درخواستی مغایرت نداشته باشد. حصول اطمینان نسبت به بیمه بدنه، شخص ثالث و مسافران و هماهنگی با راننده و توضیح برنامه سفر نیز در آغاز سفر می‌تواند خیال تمامی افراد حاضر در گروه را راحت کند.

3-کاماپرس

شرایط اجاره ون از «دریان سفر امید»

شرکت دریان سفر امید، با برخورداری از کادری مجرب در زمینه حمل و نقل، آماده خدمت‌رسانی در زمینه برگزاری تورهای داخلی و درون‌شهری است. این شرکت از سال 1396 تا کنون، با هدف ارائه خدمات مدرن در زمینه حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری فعالیت می‌کند.

اجاره ون از طریق مجموعه دریان سفر امید می‌تواند به صورت اینترنتی یا حضوری انجام شود. در صورت درخواست آنلاین، با پرداخت آنلاین هزینه و مشخص ‌کردن تعداد روزهای درخواستی می‌توان ون را در زمان و مکان مورد نظر تحویل گرفت. البته امکان مراجعه حضوری به نمایندگی شرکت برای ثبت درخواست نیز وجود دارد و افرادی که برای بار نخست قصد استفاده از امکانات این شرکت را دارند، برای اطمینان بیشتر می‌توانند از این شیوه برای درخواست وسیله نقلیه استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط اجاره ون می‌توانند به وبسایت https://dsoc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز