اجاره مغازه در پاساژهای غرب تهران چقدر تمام می‌ شود؟

اجاره-مغازه-پاساژ-غرب-تهران
ژیوار

تعداد بالایی از مراکز خرید جدید و مدرن تهران در غرب آن متمرکز شده و لذا متقاضی بیشتری برای اجاره مغازه در پاساژهای این منطقه وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش قیمت اجاره مغازه در پاساژهای غرب تهران را مورد بررسی قرار داده است.

قیمت اجاره مغازه 15 متری در پاساژ پلاتین

یکی از واحدهای تجاری پاساژ پلاتین اطراف میدان صنعت، با مساحت 15 متر آماده‌ی اجاره است. این پاساژ دارای امکاناتی از قبیل سینما، رستوران، کافه، هایپر، پارکینگ، باشگاه، سرزمین کودک و بسیاری امکانات رفاهی دیگر است. بنابراین در سال‌های آینده این پاساژ یکی از مکان‌های پر رفت و آمد شهر خواهد شد. این مغازه را می‌توان با 600 میلیون رهن کامل اجاره کرد.

اجاره ماهانه مغاره 99 متری در پاساژ مگامال

مغازه‌ای 99 متری در مرکز تجاری 5 طبقه‌ی مگامال اکباتان اجاره داده می‌شود. این ملک در نقطه‌ی پر رفت و آمد از پاساژ قرار دارد و جزو ویو اصلی به حساب می‌آید. این مکان مناسب برای برند‌های مختلف حوزه پوشاک خواهد بود. مگامال دارای امکانات تجاری و تفریحی از جمله سینما، اتاق بازی، نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون، فودکورت و نمایندگی برندهای همچون جین وست و زیلان است. با این وجود این مغازه را با 2 میلیارد ودیعه و 160 میلیون ماهانه، می‌توان اجاره کرد.

اجاره-مغازه-پاساژ-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید

قیمت اجاره مغازه 15 متری در غرب تهران چند؟

در مجتمع تجاری بوستان پونک مغازه‌ای 15 متری برای اجاره آگهی شده است. این مغازه در طبقه همکف و رو به رو راهرو اردیبهشت قرار دارد. چنین موقعیتی با ودیعه 300 میلیون و 20 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

همچنین مغازه‌ای با متراژ 19 متر، در مجتمع زیما مال صادقیه، طبقه سوم با ویوی اصلی پاساژ همراه با دکور به ارزش ۵۰۰ میلیون به صنف‌های موبایل و پت شاپ داده می‌شود. این ملک با ودیعه 300 میلیون و ماهی 19 میلیون تومان، قابل اجاره است.

قیمت اجاره ملک تجاری با کاربری رستوران ؛ 40 میلیارد

در مجتمع تجاری گلستان شهرک غرب، ملکی با کاربری رستوران برای اجاره آگهی شده است. این ملک 550 متری با طراحی لوکس و پاخور خوب، سال 94 ساخته شده و در حال حاضر 40 میلیارد تومان رهن کامل داده می‌شود.

اجاره مغازه 25 متری در پاساژ کوروش

مغازه‌ای  25 متری در طبقه اول مجتمع تجاری کوروش در لاین پرتردد با ویترین بزرگ مناسب برای یک کسب و کار جدی، برای اجاره آگهی شده است. این مجتمع امکانات تجاری و تفریحی مانند سینما، فودکورت، پوشاک و بسیاری امکانات دیگر در خود جای داده است. چنین ملکی را می‌توان با یک میلیارد و 500 میلیون رهن و ماهی 75 میلیون تومان اجاره کرد.

60 میلیارد رهن کامل برای یک سالن تجاری

یکی از مکان‌های پر تردد شهرک غرب، سالن تجاری 2200 متری را برای اجاره آگهی کرده است. این ملک حدود 20 پارکینگ، 6 لاین آسانسور و 2 لاین پله برقی، به همراه آب و گاز جداگانه دارد. ارتفاع این ملک 7 متر است و در کنار این 1200 متر تراس اختصاصی هم دارد. چنین ملکی مناسب برندهای معروف و بزرگ و هایپرها است که می‌توان به صورت بلند مدت هم این سالن را اجاره کرد. رهن کامل این ملک تجاری 60 میلیارد تومان خواهد بود.

ماهی 33 میلیون برای مغازه 21 متری در تیراژه

در پاساژ تیراژه، نزدیک به باغ فیض، مغازه‌ای 21 متری با ده متر بر، دو نبش برای اجاره آگهی شده است. این مجتمع تجاری و تفریحی یکی از پاساژهای معروف غرب تهران شناخته شده و اجاره چنین ملکی در این پاساژ با 200 میلیون ودیعه و ماهی 33 میلیون امکان پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز