اجاره خودرو در استانبول از چه جوانبی به صرفه و اقتصادی است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با اینکه حمل و نقل عمومی در ترکیه، به خصوص استانبول، رشد و توسعه زیادی پیدا کرده و مسافران و توریست‌ها در هر زمانی امکان دسترسی به آن را دارند، اما برای گشت و گذار در برخی مناطق همچنان حمل و نقل عمومی محدودیت‌هایی دارد. در چنین شرایطی اجاره خودرو در استانبول به صرفه است و معمولا اهل فن آن را توصیه می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که با هدف گشت و گذار خوب و گسترده به استانبول سفر دارند معمولا به جای هزینه تهیه بلیط مترو یا اتوبوس از امکان اجاره خودرو در استانبول استفاده می‌کنند. اجاره ماشین در استانبول یک گزینه مطلوب برای افرادی است که مایلند بدون دغدغه از تمامی آثار و دیدنی‌های این منطقه بازدید کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. افرادی که اجاره خودرو در استانبول را در نظر دارند، می‌توانند این کار را در همان شهر انجام دهند که معمولا با ریسک زیادی همراه است. زیرا امکان گرفتار شدن در دام کلاهبرداران وجود دارد.

ایرانیانی که مایل به اجاره خودرو در ترکیه، به خصوص استانبول، هستند، بهتر است از طریق شرکت‌های داخلی به این کار بپردازند. زیرا شرکت‌های داخلی بهتر و در دسترس هستند البته در این خصوص نیز باید به مجوز رسمی و بین المللی مراکز داخلی مشغول در این حوزه دقت داشت.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در استانبول

متقاضیان به منظور اجاره ماشین در استانبول باید پاسپورت، کارت اعتباری و گواهینامه بین المللی داشته باشند.

افراد به منظور دریافت گواهینامه بین المللی رانندگی باید به مراجع ذی صلاح کشورهای مختلف مراجعه داشته باشند. این گواهی نوعی سند است که دارای اعتبار یک تا سه ساله بوده و با آن امکان رانندگی در بالغ بر 196 کشور جهان وجود دارد.

به منظور دریافت چنین مدرکی لازم است که متقاضیان گواهینامه رانندگی معتبر با اعتبار یک ماه و سه روز یا اعتبار سه ساله را به همراه یک قطعه عکس تمام رخ سه در چهار، اصل یا کپی صفحه اول گذرنامه و فرم تکمیل شده درخواست به زبان انگلیسی و فارسی به سامانه آنلاین صدور گواهی نامه بین المللی در کانون جهانگردی و اتومبیل رانی مراجعه کنند. در صورتی که فرد قبلا گواهینامه بین المللی دریافت کرده باشد باید آن را نیز به درگاه مربوطه ارائه بدهد.

درباره قوانین کلی اجاره خودرو در ترکیه و هزینه رنت

شرایط اجاره خودرو در ترکیه با توجه به تعیین روش رنت، داخلی یا در خاک ترکیه، متفاوت است. حتی در داخل کشور ضوابط و مقررات این کار از شرکتی به شرکت دیگر فرق می‌کند. اما در حالت کلی افراد به منظور اجاره خودرو در ترکیه باید ودیعه ضمانت ارائه بدهند. زمان و مکان تحویل نیز با توجه به شرایط شرکت اتفاق می‌افتاد اما معمولا تحویل خودروها در فرودگاه انجام می‌شود. اغلب این خودروها با وضعیت مقدار بنزین مشخص و تمیز به متقاضی تحویل داده می‌شوند و به همان صورت پس گرفته می‌شوند.

قیمت اجاره خودرو در استانبول وابسته به موارد مختلف است. با توجه به مدت زمان اجاره، نوع خودرو، خدمات و پشتیبانی قیمت اجاره ماشین در استانبول مشخص می‌شود.

چرا GoToSafar ؟

در صورتی که ساکن ایران هستید و قصد سفر به ترکیه را دارید، بهتر است برای اجاره ماشین استانبول به درگاه معتبر و بین المللی آژانس مسافرتی شهریار تبریز با برند GoToSafar مراجعه کنید. این مجموعه از سال 1999 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری آغاز کرد و در سال 2016 به منظور گسترش خدمات گردشگری آنلاین برند GoToSafar را راه اندازی کرد. این مجموعه در حال حاضر به صورت آنلاین ، با بهره گیری از روش ها و متدهای روز، انواع خدمات گردشگری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کرایه خودرو، رزرواسیون هتل‌های لوکس و بلیط هواپیما از امن‌ترین و معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی از جمله خدمات ارزشمند مجموعه آژانس مسافرتی شهریار تبریز هستند.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت اجاره خودرو در استانبول و شرایط رزرو ماشین در این شهر این امکان را دارند تا به وبسایت GoToSafar به نشانی https://gotosafar.com/ مراجعه کنند. همچنین امکان آگاهی از خدمات این مجموعه از طریق تماس با کارشناسان آن با شماره‌ 02191301173 وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : GoToSafar
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز