اجاره خانه در کرج با قیمت مناسب

اجاره خانه در کرج
ژیوار

با افزایش قیمت اجاره خانه در تهران طی چند سال اخیر، بسیاری از افراد، شهر کرج را به دلیل هم‌جواری با تهران و قیمت‌های پایین‌تر برای سکونت در نظر می‌گیرند. البته اجاره خانه در بسیاری از مناطق بالاشهر کرج مانند عظیمیه، مهرشهر و جهانشهر حتی از بسیاری از نقاط تهران نیز بالاتر است، اما به طور کلی کرج به کانونی برای سکونت مهاجران تهرانی تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، برای اجاره آپارتمان در کرج باید از قبل درباره مناطق مختلف آن تحقیق کرد، خصوصیات آنها را شناخت و از تراکم جمعیتی، زیرساخت‌ها، دسترسی به سایر نقاط شهری، نزدیکی و دوری به مرکز شهر، فاصله تا خطوط مترو، اتوبان تهران کرج و نظایر آن مطلع شد.

این گزارش به بررسی سه منطقه مناسب برای اجاره خانه در کرج ‌پرداخته است.

اجاره خانه در کرج

هشتگرد

هشتگرد، یکی از مناطق سرسبز کرج بوده که در چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در ویلاسازی داشته است. این منطقه در ۳۰ کیلومتری کرج و ۸۰ کیلومتری تهران قرار گرفته و به دلیل نزدیکی به کرج و تهران، بسیار مورد توجه است. وجود آثار باستانی مانند چال تپه و کاروانسرای عباسی را می­توان از دیگر دلایل محبوبیت منطقه هشتگرد دانست. این منطقه دارای روستاهای بسیار زیبا و خوش آب و هوا مانند فشند، قلعه آذری و بادامک است. خرید زمین هکتاری در هشتگرد به یکی از اصلی‌ترین و پرسود‌ترین شاخه‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده است؛ به طوری که سرمایه‌گذاران زیادی برای کشاورزی و شهرک‌سازی به سراغ منطقه هشتگرد کرج می‌روند. برای اجاره خانه در کرج، هشتگرد گزینه مناسبی است؛ چرا که آپارتمان‌های آن از قیمت‌های نسبتا مناسبی برخوردارند.

دریان سفر امید

محمدشهر

محمدشهر، دشتی هموار با ۱۳ روستا در جنوب کرج است. محله نصیرآباد، قله یدالله در عباس آباد، قله‌هایی در حجت آباد و تپه قشلاق از اماکن دیدنی محمدشهر است. این شهر دارای ایستگاه مترو بوده و در کنار آب و هوای مناسب و طبیعت سرسبز، دسترسی خوبی به تهران دارد.

محمد شهر شامل چندین محله بوده که براساس نوساز یا قدیمی بودن، قیمت اجاره خانه و آپارتمان در آنها متفاوت است، اما به طور کلی نسبت به مناطق دیگر کرج کمتر است. از بهترین محله‌های محمد شهر برای اجاره خانه می‌توان به شهرک مهندسی زاعی، زیبادشت مرکزی و همایون ویلا اشاره کرد که اغلب تهرانی‌نشین هستند. این منطقه دارای ویلاهای لوکسی است که در مناطق مختلف مانند جعفرآباد محمدشهر، همایون‌ویلا، کوی ولایت یا ولدآباد، محله اصفهانی‌ها، چمران، عباس آباد، روستای علی‌آباد گونه یا حسن‌آباد پراکنده شده است.

منظریه

محله منظریه‌ در محدوده‌ جنوب شرقی شهر کرج واقع شده و با محله‌های ‌شهرک هفده شهریور، شهرک وحدت، شهرک صنعتی سیمین دشت، کوی صد و ده و شهرک گلستان همجوار است. یکی از مزایای اجاره خانه در منظریه‌ کرج، دسترسی راحت به اتوبان برای تردد به تهران است. ایستگاه مترو کرج، نزدیک‌ترین ایستگاه به شهرک منظریه است و به همین دلیل رفت و آمد با ناوگان حمل و نقل عمومی به راحتی برای ساکنان آن امکان‌پذیر است. قیمت اجاره خانه در منظریه بسیار مناسب است، اما بسته به شرایط ساختمان، لوکیشن و سن بنا متغیر خواهد بود.

در این منطقه اماکن معروفی مانند کتابخانه مقدس اردبیلی و تعدادی رستوران‌ معروف مانند رستوران مسعود، گلنوش، سان سلف، مادر خوب، گلستان، مهرداد و لوکس سون وجود دارد؛ به همین خاطر با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب، امکانات رفاهی مانند وجود مراکز خرید و نظایر آن، اجاره خانه در این منطقه کرج می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. بافت شهرک منظریه‌ کرج نوساز است، اما هنوز خانه‌های ویلایی بسیاری در آن وجود دارد که قیمت مناسبی دارند.

اجاره خانه در کرج - کاماپرس

قیمت اجاره خانه در کرج

در جدول زیر چند نمونه آگهی اجاره خانه در کرج از سایت ملکی دلتا را برایتان قرار داده‌ایم. متقاضیان خرید و اجاره خانه می‌توانند با جستجو در سایت دلتا، ملک موردنظر خود را پیدا کنند.

خرید خانه در کرج - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز