آیفون 15 پرو بخریم یا سامسونگ گلکسی اس23 اولترا؟

لست سکند

شرکت اپل به‌تازگی با رونمایی از آیفون ۱۵ و ویژگی‌های جدید آن توجه جهان را به خود جلب کرده است. کاماپرس در این مطلب به معرفی این ویژگی‌ها و مقایسه این تلفن همراه با گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی اس۲۳ اولترا پرداخته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

آیفون ۱۵ پرو دارای جزیره پویا است

این تلفن همراه ویژگی «جزیره پویا» یا «داینامیک آیلند» که سال گذشته در آیفون ۱۴ پرو معرفی شد را حفظ کرده است. به علاوه قسمت ناچ آیفون ۱۵ پرو به این گوشی اجازه می‌دهد اعلان‌های خاص را به شیوه‌ای تعاملی‌تر نمایش دهد. در مقابل گلکسی اس۲۳ اولترا به عنوان جایگزینی ظریف‌تر دارای یک دوربین کوچک در بالای صفحه نمایش است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس۲۳ اولترا دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری است

هم گلکسی اس۲۳ اولترا و هم آیفون ۱۵ پرو دارای چندین دوربین پشتی هستند، اما بزرگترین تفاوت‌ میان این دو، میزان زوم اپتیکال است. آیفون ۱۵ پرو شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی برای زوم ۳ برابری است. از سوی دیگر، گلکسی اس۲۳ اولترا از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره‌مند شده که امکان زوم اپتیکال دوگانه ۱۰ برابری را فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

آیفون ۱۵ پرو از شارژ مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند

اپل با آیفون ۱۵ بالاخره گوشی‌های خود را به شارژ یو‌اس‌بی-سی منتقل کرد و این موضوع ویژگی مشترک دیگری با گلکسی اس ۲۳ اولترا به شمار می‌رود. به علاوه هر دو گوشی از شارژ بی سیم کیو آی نیز پشتیبانی می‌کنند. با این حال، در مقابل گوشی‌های سامسونگ از شارژ مگ‌سیف پشتیبانی نمی‌کنند. این قابلیت به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تلفن‌های هوشمند خود را به صورت مغناطیسی و بدون سیم شارژ کنند.

گلکسی اس ۲۳ اولترا با قلم اس عرضه می‌شود

گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای قلم اس یا S Pen سامسونگ است که برای یادداشت برداری و نقاشی دیجیتال روی صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیفون ۱۵ پرو ارزان‌تر است

برای افرادی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه و در عین حال خرید یک گوشی خوب هستند شاید آیفون ۱۵ گزینه مناسب‌تری به شمار رود. قیمت آیفون ۱۵ پرو از ۹۹۹ دلار و قیمت گلکسی اس ۲۳ اولترا از هزار و ۱۹۹ دلار شروع می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز