آیا لاستیک بارز 206 برای این خودرو مناسب است؟

ژیوار

لاستیک‌های خودرو بخش ضروری یک وسیله نقلیه هستند و نقطه تماس سطح جاده با خودرو محسوب می‌شوند. لاستیک‌ها بر اساس کارایی خود در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ مثلاً تایرهای رادیال چهار فصل یا تایرهای برفی. به علاوه، هر خودرو، لاستیک منحصر به فرد خود را نیاز دارد. به عنوان مثال برای لاستیک 206 سه سایز استاندارد وجود دارد؛ بنابراین، اطلاع از مشخصات تایر استاندارد خودرو و ویژگی‌های یک لاستیک با کیفیت در هنگام خرید بسیار راهگشا خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پژو 206 به دلیل ظاهر جوان‌پسند، شتاب بالا و مصرف سوخت پایین به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخلی شناخته می‌شود. اما در صورتی می‌توان شتاب خوب و مصرف سوخت کم این خودرو را در طول زمان حفظ کرد که لاستیک‌های با کیفیت و استاندارد برای این خودرو مورد استفاده قرار بگیرد. این مطلب به بررسی ویژگی‌های یک لاستیک با کیفیت و ارائه قیمت لاستیک بارز 206 می‌پردازد.

 

مشخصات یک لاستیک با کیفیت

کائوچو، نخ و بلت سیمی از جمله مواد اولیه تهیه لاستیک‌ها هستند. به علاوه، تمامی کارخانه‌های تولیدکننده تایر خودرو برای بهبود عملکرد محصولات‌شان، یکسری مواد شیمیایی نیز به لاستیک اضافه می‌کنند. این مسئله تاثیر بسزایی در رتبه‌بندی کیفی تایرها دارد. همچنین، تعدادی سیم فولادی در نزدیکی لبه داخلی تایرها (طوقه) تعبیه می‌شود تا بر روی رینگ فلزی به خوبی قرار بگیرند.

دریان سفر امید

یک لاستیک خوب باید چسبندگی خوبی نیز داشته باشد؛ چرا که باعث می‌شود از لغزندگی بر روی سطح جاده جلوگیری کند. همچنین، کاهش صدا و افزایش ظرفیت حمل بار بهینه از جمله ویژگی‌های لاستیک خوب است. در واقع، اندازه و جنس لاستیک خودرو باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند وسیله نقلیه را حمل کند و در برابر تنش‌های نوسانی در طول رانندگی مقاومت کند.

گاهی اوقات در طول زمان، رانندگان با مشکل عدم تعادل خودرو مواجه می‌شوند. انتخاب لاستیک با کیفیت این مشکل را بر طرف می‌کند؛ چرا که در صورت بالانس بودن لاستیک، تعادل خودرو از بین نخواهد رفت.

خرید آنلاین لاستیک پژو 206

در صورتی که لاستیکی غیر استاندارد و یا بی کیفیت برای پژو 206 خریداری شود، باعث بروز مشکلاتی از قبیل افزایش مصرف سوخت، عدم ایمنی، افزایش سرعت سایش و… خواهد شد. معمولاً بسیاری از مردم برای خودروهای ایرانی از لاستیک‌های معروف ایرانی استفاده می‌کنند. چرا که علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت به صرفه‌ای نیز دارند. لاستیک بارز 206 یکی از بهترین لاستیک‌های موجود در بازار است. سایز استاندارد تایرهای این خودرو 14R65/185 است.

توصیه می‌شود تا برای خرید لاستیک خوب با قیمت نازل به فروشگاه‌های معتبر مراجعه شود. مجموعه لاستیک فروش با  نزدیک به 20 سال تجربه، دارای بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین سایت فروشگاه اینترنتی تایر و لوازم جانبی خودرو در ایران است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به این وبسایت از قیمت‌ها و سایر مشخصات انواع تایر در برندهای مختلف مطلع شوند و سپس، اقدام به خرید نمایند.

در جدول زیر، قیمت لاستیک بارز 206 و برخی دیگر از انواع تایرها از مجموعه لاستیک فروش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز