آیا صرافی نوبیتکس معتبر است؟

ژیوار

دریافت خدمات رمزارزی در ایران به مراتب دشوارتر از دیگر کشورهای جهان است، زیرا تحریم همه‌­جانبه باعث شده که دسترسی علاقه‌­مندان به این حوزه به مراتب‌ کمتر شود؛ با این وجود، درگاه‌هایی مانند نوبیتکس آغاز به کار کرده‌اند که به مشتریان ایرانی انواع خدمات رمزارزی ارائه می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، صرافی نوبیتکس یکی از صرافی‌ها جدید ایرانی است که از سال 1396 به ایرانیان علاقه­‌مند به حوزه رمزارزها انواع خدمات ارائه می­‌دهد. افرادی که مایل به دریافت خدمات از صرافی نوبیتکس هستند باید ابتدا وارد سایت این مجموعه شده و حساب کاربری ایجاد کنند. به منظور گذراندن مراحل احراز هویت نیز باید ابتدا وارد صفحه اصلی نوبیتکس شده و روی گزینه شروع احراز هویت کلیک کنید. پس از آن از طرف سایت، ایمیلی به ثبت‌­نام کننده ارسال خواهد شد که در آن کد تایید قرار دارد. بعد از وارد کردن کد تایید، باید مراحل احراز هویت و ارائه اطلاعات شامل تلفن همراه، کارت شناسایی، اطلاعات بانکی، آدرس و تلفن و تایید هویت انجام شود. با گذراندن مراحل مذکور و تایید احراز هویت، امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال وجود خواهد داشت.

مزیت‌ها و ویژگی‌های مورد توجه صرافی نوبیتکس

هم­‌اکنون بیش از 600 هزار ایرانی از خدمات نوبیتکس استفاده می‌کنند. این مجموعه به دلیل فراهم کردن بستر امن معاملاتی و امکان پرداخت قیمت رمزارزها با کارت شتاب، مورد توجه معامله­‌گران ایرانی قرار گرفته است. علاوه بر موارد مذکور، پیشرو و سریع بودن نوبیتکس، محیط ساده و کاربردی بودن سایت آن، کیف پول امن، امکان مدیریت موجودی کیف پول، کارمزد رقابتی و همچنین شرایط برخورداری از تخفیف در صورت دعوت دوستان و آشنایان به این سایت سبب شده که نوبیتکس به یکی از سایت‌های مورد توجه معامله­‌گران ایرانی تبدیل شود. لازم به ذکر است که بسته به میزان حجم معاملات در صرافی نوبیتکس، کارمزدها به میزان 0.35 درصد، 0.3 درصد، 0.25 درصد و 0.2 درصد تعیین می‌شود.

از جمله مزیت‌های این مجموعه می‌توان به ارائه اپلیکیشن موبایلی مناسب، سرعت بالای انجام معاملات در آن، امکان معامله رمزارزها به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته و ارائه کیف پول اختصاصی به کاربران به ازای هر ارز دیجیتال اشاره کرد.

دریان سفر امید

صرافی نوبیتکس-کاماپرس

تلاش نوبیتکس برای تامین امنیت هر چه بیشتر معامله­ گران

این صرافی به طور کلی یکی از صرافی‌های امن ایرانی محسوب می‌شود که از ابتدای فعالیت آن تاکنون هیچ­گونه تخلف یا مورد امنیتی خاصی ثبت نشده و گزارشی از هک شدن این سایت وجود ندارد. از طرفی این مجموعه به منظور جلوگیری از وقوع مسائل مربوط به هک تلاش کرده که حداکثر تدابیر امنیتی را فراهم کند و به همین دلیل افرادی که از طریق این سایت به معامله ارزهای دیجیتال مشغول می‌شوند، امکان استفاده از کیف پول یا محل ذخیره سرد برای نگهداری دارایی‌های خود خواهند داشت. در صورتی که شخصی از کیف پول گرم یا آنلاین صرافی برای ذخیره کوین‌های خود استفاده کند و این نوع کیف مورد حمله هکری و امنیتی قرار گیرد، صرافی نوبیتکس خسارات وارده به کاربران را جبران خواهد کرد. یکی دیگر از تدابیر امنیتی سایت نوبیتکس این است که امکان استفاده از کد شناسایی دو عاملی به منظور برداشت حساب برای کاربران خود فراهم کرده است تا مورد سوء­استفاده کلاهبرداران این حوزه قرار نگیرند. ارسال پیامک حاوی کد تایید به منظور برداشت از حساب و عدم امکان برداشت حجم زیاد از حساب هم دیگر تدبیر نوبیتکس است. علاوه بر موارد مذکور، نوبیتکس با ارائه سیستم رمزنگاری جهت ذخیره و نگهداری اطلاعات کاربران، امکان تماس تصویری با کاربر برای تایید برداشت، استفاده از شبکه لایتنینگ بلاکچین به منظور انجام تراکنش‌های بیت­کوین یا سرعت و امنیت بیشتر و امکان تغییر آدرس کیف پول‌ها به شکل دوره‌ای به منظور تامین امنیت هر چه بیشتر اطلاعات و سرمایه کاربران تلاش کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان