معرفی یک رمزارز مستعد رشد بالا در سال 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حالیکه رمزارز متیک در طول یک سال گذشته بازدهی خوبی برای سرمایه‌گذاران خود داشته است، کارشناسان این حوزه هنوز هم روند متیک را رو به رشد می‌دانند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی روند رو به رشد متیک و سناریوهای پیش‌روی این رمزارز پرداخته است.

رمزارز متیک چیست؟

رمزارز متیک (Matic) یک رمزارز بر پایه اتریوم و رمزارز اصلی شبکه پالیگان (Polygon) است. هدف متیک از به وجود آمدن، ارائه یک راه حل برای مقیاس‌پذیری پایدار در حوزه رمزارزها بود و هنوز هم برای رسیدن به این هدف نهایی در حال توسعه است. قرار است که این مقیاس‌پذیری پایدار در مسائلی مانند کارمزدهای بالا و سرعت پایین تراکنش‌ها راهگشا باشد.

این رمزارز از سال 2017 در بازار وجود داشته است اما از سال 2021 به عنوان یک توکن جدید با عنوان پالیگان به بازار عرضه شد. در همین مدت کم از تغییر نام توانسته نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به سوی خود جلب کند. اگرچه محبوبیت متیک به دلیل حضور در اکوسیستم اتریوم بیشتر شده، اما با کارآمد شدن آن، احتمال رشد اتریوم به دلیل وجود متیک در بلاکچین آن نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

متیک در ابتدای چرخ صعودی

متیک در سال 2021 که به صورت رسمی‌تر و با برنامه‌های جدید به بازار عرضه شد، قیمتی حدود 0.025 دلار داشت. رشد خیره کننده این رمزارز در همان سال و ثبت سقف‌های قیمتی یکی پس از دیگری باعث افزایش 9000 درصدی این رمزارز در طول چند ماه شد. این رمزارز در همان سال سقف قیمتی خود را در 2.99 دلار به ثبت رساند و پس از آن وارد یک دوره اصلاحی شد.

رمزارز متیک هم اکنون به قیمتی حدود 0.9 دلار معامله می‌شود و امکان رشد در سال جدید را دارد. اگرچه این رمزارز فاصله 247 درصدی با سقف تاریخی خود دارد و برای رسیدن به این سقف باید راه درازی را طی کند.

این رمزارز دارای حجم بازاری حدود 8.6 میلیارد دلار است که آن را به عنوان یک رمزارز با ارزش متوسط معرفی می‌کند و میران معاملات روزانه متیک به حدود 280 میلیون دلار می‌رسد.

چرا متیک مستعد رشد است؟

به دنبال ارتقای اخیر اتریوم، شبکه پالیگان نیز مانند سایر شبکه‌های مبتنی بر اتریوم به دلیل کاهش قابل توجه کارمزد تراکنش ها، فعالیت زیادی را از خود نشان می‌دهد. گفته می‌شود که شبکه Polygon با بیش از 9.9 میلیارد دلار در پل ارتباطی TVL از افزایش پذیرش اکوسیستم web3 اتریوم که توسط سرمایه‌گذاران نهادی تامین می‌شود، سود خواهد برد.

بر اساس تجزیه و تحلیل قیمت متیک توسط بیشتر کارشناسان این حوزه و تریدرهای معروف، این آلت کوین در کوتاه مدت در شرف بازگشت قیمتی است. این تحلیلگران هدف کوتاه مدتی را تا 1 دلار برای متیک اعلام کرده‌اند.

این رمزارز می‌تواند با تثبیت روی حمایت 96 سنتی خود حداقل تا 1.1 دلار رشد داشته باشد. اگرچه در صورت ادامه روند صعودی که محتمل نشان می‌دهد، اولین مقصد متیک، رقم قیمتی 1.5 دلار خواهد بود. در صورت ریزش نیز ممکن است این رمزارز اصلاح دیگری را تا حدود 0.6 دلار تجربه کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پیننوبیتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز