آیا خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد ممکن است؟

ژیوار

کارمزد تراکنش‌ها در بازار مالی همیشه دغدغه فعالان بازار رمزارزها است. این روزها تبلیغات زیادی درخصوص خرید رمزارزها بدون تراکنش وجود دارد. اما در واقع برخی درگاه‌های امن امکان خرید رمزارزها بدون کارمزد را فراهم کرده‌اند. معمولا فعالان باتجربه و دارای سابقه برای خرید رمزارزها به چنین صرافی‌ها مراجعه می‌کنند تا هزینه تراکنش خود را به حداقل برسانند.

به گزارش کاماپرس، صرافی‌ها و مراکز معاملاتی رمزارزی معتبری در سطح دنیا وجود دارند که برای خرید و فروش هر ارز دیجیتال کارمزد دریافت می‌کنند. برخی از این صرافی‌ها به دلیل داشتن حجم تراکنش‌های بالا و جذب هر چه بیشتر مشتریان از سراسر دنیا امکان خرید بعضی رمزارزها را بدون کارمزد فراهم کرده‌اند. به همین دلیل خیلی از معامله گران حرفه‌ای در هر نقطه جهان که باشند از خدمات این صرافی‌ها بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

کدام صرافی ایرانی امکان خرید ارزهای دیجیتال را بدون کارمزد فراهم کرده‌‌ است؟

صرافی‌های رمزارزی خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه می‌دهند، به همین دلیل معامله گران از تمامی کشورها امکان استفاده از خدمت‌های آن را دارند. اما ایرانیان به دلیل مسائل تحریمی امکان استفاده از خدمات رمزارزی صرافی‌های جهانی را ندارند. البته در ایران درگاه‌های مختلفی شکل گرفته که امکان خرید رمزارزی را بدون کارمزد فراهم کرده‌اند. یکی از این صرافی‌ها، بیت 24 است. افرادی که از طریق این درگاه به خرید یعضی رمزارز می‌پردازند، کارمزدی پرداخت نمی‌کنند. در واقع عدد نمایش داده شده برای خرید یکسری رمزارزها، قیمت نهایی است و هیچ هزینه تراکنشی دریافت نمی‌شود.

دریان سفر امید

ارز دیجیتال آیوتا، نانو و ترون از جمله رمزارزهای موجود در درگاه بیت پین هستند که امکان خرید آن‌ها بدون پرداخت هیچ کارمزدی وجود دارد. بقیه ارزهای دیجیتال موجود در این درگاه، مثل اتریوم و بیت کوین، هم با پرداخت کارمزدی پایین و ناچیز قابل خرید است.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز