آیا جراحی پلک برگشت دارد؟

بلفاروپلاستی
ژیوار

عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی، روشی برای بهبود چروک‌های پلک‌های بالا و پایین بوده که عموماً ناشی از افتادگی پلک، تنگی پلک یا پیری روی پلک‌ها انجام می‌شود. عمل پلک چشم شامل برش‌های کوچک در ناحیه پلک یا بلفارو است. در جراحی پلک بالا، برش معمولاً در خط چشم بالای پلک قرار می‌گیرد؛ درحالی‌که در عمل پلک پایین، برش در خط چشم پایین پلک انجام می‌شود. برش‌های ایجاد شده به ایجاد دسترسی به بافت‌های زیرین پلک و بلفارو کمک می‌کنند. ماندگاری این جراحی بستگی به افراد و شرایط بدنی‌شان دارد؛ اما امکان بازگشت این عمل تقریباً غیرممکن یا طی مدتی بسیار طولانی خواهد بود. به علت حساسیت این عمل بهتر است این جراحی را با بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران تجربه کنید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه انجام عمل پلک چشم، مزایا و عوارض آن همچنین میزان برگشت افتادگی چشم پس از عمل می‌پردازد.ف می‌کند تا چشمان جوان‌تر و گیراتری داشته باشید.

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟

بهبود افتادگی پلک: افتادگی پلک با افزایش سن رابطه مستقیم دارد. بلفاروپلاستی با حذف پوست اضافی و تقویت عضلات ضعیف، افتادگی پلک را برطرف می‌کند تا چشمان جوان‌تر و گیراتری داشته باشید.

بهبود تاری دید: بعضاً افتادگی پلک باعث محدودیت و تاری دید شود. با انجام بلفاروپلاستی و برش پوست اضافی، دید افراد در زوایای مختلف بهبود پیدا می‌کند. به‌عبارت‌دیگر با اصلاح پلک‌ها و برطرف‌کردن مشکلاتی مانند افتادگی پلک‌ها یا چرخش ناصحیح آن‌ها، دید بهبود می‌یابد.

بهبود پف و حالت غمگینی چشم: پلک‌های افتاده و خسته حالت خوبی به چشم نمی‌دهد. با حذف پوف زیر چشم و کشیدن پلک‌ها به سمت بالا، تناسب طبیعی پلک‌ها رعایت شده و ظاهر غمگین از صورت شما حذف می‌شود.

دریان سفر امید

افزایش اعتماد به نفس: با بهبود ظاهر پلک‌ها، اعتماد به نفس افراد افزایش می‌یابد چراکه احساس رضایت بیشتری از ظاهر خود خواهند داشت.

جوان‌سازی و زیبایی: بلفاروپلاستی می‌تواند برای جوان‌سازی و بهبود ظاهر صورت و چشمان بسیار مفید باشد. با برطرف‌کردن افتادگی پلک‌ها و حذف پوست اضافی، چشمان جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسند.

رفع علائم خستگی و خواب‌آلودگی: افتادگی شدید پلک‌ها ممکن است باعث ظاهر خسته و خواب‌آلود شدن چهره شود. با انجام بلفاروپلاستی، برداشتن پوست اضافی و اصلاح پلک‌ها، می‌توانید چهره‌ای زنده و شاداب‌تر داشته باشید

کاهش علائم میگرن: برخی از افراد با مشکلات افتادگی پلک‌ها ممکن است علائم میگرن را تجربه کنند. با جراحی بلفاروپلاستی، به‌احتمال زیاد می‌توانید بهبود قابل‌توجهی در علائم میگرن خود را تجربه کنید.

رفع اذیت و درد: در برخی موارد، افتادگی شدید پلک‌ها می‌تواند باعث اذیت و درد شود، به‌ویژه در مواردی که پوست اضافی روی پلک‌ها فشار وارد می‌کند. با برداشتن پوست اضافی و اصلاح پلک‌ها، این درد و اذیت چشمان شما کاهش می‌یابد.

بلفاروپلاستی

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟

عفونت: در صورت رعایت‌نکردن بهداشت درست، عفونت در محل برش‌ها و زخم‌ها ایجاد شده و می‌تواند موجب التهاب شدید، درد، تورم و عوارض جدی دیگری شود بدین جهت استفاده از ضدعفونی‌کننده‌ها و رعایت دستورات پزشک پس از عمل پلک چشم می‌تواند خطر عفونت را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

خونریزی و لخته‌شدن خون: خونریزی و ایجاد لخته‌‌ خونی ممکن است در محل برش‌ها و زخم‌ها پس از عمل رخ دهد. این مشکل می‌تواند عوارض جدی مانند تورم شدید و محدودیت جریان خون را به دنبال داشته باشد. برای جلوگیری از خونریزی و لخته‌شدن خون، عمل جراحی باید تحت‌نظر بهترین دکتر بلفاروپلاستی باشیم.

تحریک عصبی: در صورت انجام جراحی نادرست یا تحت‌فشار قرارگرفتن عصب‌های مربوط به پلک، ممکن است تحریک عصبی رخ دهد. این مشکل باعث کاهش حساسیت یا ناراحتی در ناحیه پلک می‌شود. با انجام عمل پلک چشم توسط بهترین دکتر می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید‌.

ندیدن و کاهش کیفیت دید: درصورتی‌که عمل پلک چشم به‌صورت غیرحرفه‌ای انجام شود، ممکن است کیفیت دید تحت‌تأثیر قرار بگیرد و مشکلاتی مانند تاری دید، افزایش حساسیت نسبت به نور، کاهش وضوح دید و تغییر در دید عمودی یا افقی رخ دهد.

نرسیدن به نتیجه مطلوب: علی‌رغم تلاش پزشک، ممکن است عدم تقارن، اختلال در شکل پلک، جرم زیاد و کم پوست یا افتادگی بیش از حد پلک برای شما رخ دهد که مطلوب نباشد. بدین جهت بهتر است متخصصی باتجربه را انتخاب کنید.

پیداکردن بهترین دکتر بلفاروپلاستی با “پزشک ۲۴”

مجموعه‌ پزشک 24 از سال 1397 فعالیت خود را در زمینه معرفی بهترین جراحان زیبایی در ایران آغاز کرده است. اگر شما تصمیم به جراحی زیبایی دارید؛ اما انتخاب جراح برایتان دشوار است، می‌توانید با کمک پزشک 24 بهترین جراح را با توجه به میزان رضایت مراجعین قبلی و بر اساس بودجه‌ خود انتخاب کنید. پزشک 24 در حوزه‌های جراحی زیبایی بینی، جراحی‌های زیبایی صورت،  بدن، پوست و مو و دندان به مراجعین خود خدمت‌رسانی می‌کند. لازم به ذکر است دریافت مشاوره با کارشناسان پزشک 24 کاملاً رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. برای ارتباط با مشاوران مجموعه می‌توانید در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر با شماره‌های 09934898610 یا  09011552424 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل فرایند جستجو پزشک مورد نظر خود می‌توانید به نشانی اینترنتی https://pezeshk24.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پزشک 24
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان