«آچاره» سرویس ضد عفونی منزل و محل کار راه‌اندازی کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آچاره پلتفرم خدمات جامع خانه و ساختمان، برای پاسخ به نیازهای امروز کشور، سرویس های ضدعفونی منزل و محل کار راه اندازی کرد.

به گزارش کاما پرس بنا به اعلام آچاره، این روزها بی شک مهمترین دغدغه و داغ‌ترین بحث همه ویروس کروناست. تجربیات سایر کشورها نشان داده که بهترین راه مقابله با این بیماری، پیش گیری و کندکردن سرعت انتقال و رشد بیماری است. در همین راستا ضدعفونی کردن خانه و محل کار می تواند بسیار مفید باشد. ضدعفونی کردن قطعا تمام راه مقابله نیست ولی ابزار بسیار موثر و مفیدی است.
کاهش شانس ابتلا به بیماری با ضدعفونی منزل و محیط کار
بر اساس نیازی که به ضدعفونی کردن منزل و محل کار ایجاد شده است آچاره نیز سعی کرده این خدمت را به کاربران خود ارائه دهد. در این خدمت منزل یا محل کار شما توسط محلول های ضدعفونی کننده تمیز می شوند. این کار ویروس های موجود را از بین می برد و تا چند ساعت هم مانع از جذب ویروس می شود. انجام این کار بصورت دوره ای در کنار سایر دستورالعمل های ایمنی، می تواند شانس ابتلا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. بخصوص اگر از سفر برگشته اید یا بعد از یک مهمانی یا اگر به هر طریقی کسی وارد خانه شده که از اعضای دایمی خانه نیست، می توانید از این خدمت استفاده کنید تا خدای نکرده در صورتی که مهمان شما مبتلا بوده است مانع از انتقال به خود و خانواده تان شوید.
این خدمات بصورت کلی به روش ضدعفونی با اتانول رقیق شده ارائه می شود. این روش معمول، توصیه شده و موثر است. متخصصین ما اتانول را با آب به میزان مناسب مخلوط می کنند و منزل یا محل کار شما را ضدعفونی می نمایند. هزینه این کار در تهران برای یک منزل 100 متری هر متر مربع حدود 2000 تومان است. برای متراژهای کمتر این هزینه افزایش می باید.

 

 

مرتبط با : آچاره
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز