آنچه باید برای شرکت در تور دور اروپا تابستان بدانید

تور اروپا - کاماپرس
ژیوار

کشورهای قاره اروپا هر یک به تنهایی این قابلیت را دارند که برای دیدن آنها چند روز یا ماه وقت بگذارید اما با شرکت در یک تور دور اروپا تابستان متفاوت و فوق‌العاده، جاذبه‌های همه این کشورها را در یک سفر خواهید دید. برای اینکه در چنین توری شرکت کنید باید شرایط و مدارک لازم برای شرکت در بهترین تورهای تابستانی دور اروپا را بدانید. در این گزارش از کاماپرس، شرایط و مدارک لازم برای شرکت در یکی از بهترین تورهای تابستانی دور اروپا را می‌خوانید.

در تور تابستانی دور اروپا ار کدام کشورها بازدید می‌شود؟

تور اروپا - کاماپرس

برای اینکه تعطیلات تابستانی را در اروپا بگذرانید، می‌توانید در بهترین تورهای تابستانی دور اروپا شرکت کنید. این تورها بسته به شرکت یا آژانس گردشگری که با آن همراه می‌شوید، از کشورهای مختلفی بازدید می‌کند. بااین‌حال، معمولا تور دور اروپا تابستان شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کشورهای انگلیس، اتریش، آلمان، پرتغال، بلژیک، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ایتالیا و سایر کشورهای محبوب گردشگران در اروپا می‌شود.

مدارک لازم برای تور دور اروپا

این تورها بر اساس ویزایی صادر می‌شود که به عنوان تور اروپا صادر می‌شود و مدت زمان اعتبار آنها نشان می‌دهد که تا چند روز می‌توانید اروپاگردی کنید. به عنوان مثال، ویزای تور یک‌ ماهه اروپا به شما امکان سفر یک ماهه به این قاره را می‌دهد و با در دست داشتن ویزای ۹۰ روزه تابستانی می‌توانید برای یک تابستان یعنی حدود ۳ ماه به سراسر کشورهای اروپایی بروید و جاذبه‌های آنها را از نزدیک ببینید. برای شرکت در تور دور اروپا 1403 به این مدارک نیاز دارید:

  • اصل گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • عکس ۳.۵ در ۴.۵ رنگی تمام رخ با زمینه روشن
  • اصل و ترجمه مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • صورتحساب گردش سه ماهه بانکی با مهر بانک مورد نظر و ترجمه آن
  • گواهی تمکن مالی و اسناد مالکیتی که این موضوع را ثابت می‌کنند به همراه ترجمه آنها
  • سوابق شغلی و ترجمه آنها
  • مدارک مربوط به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل
  • فرم مشخصات فردی تکمیل شده

تور اروپا - کاماپرس

دریان سفر امید

هزینه تور دور اروپا تابستان چقدر است؟

هزینه تور دور اروپا اغلب بسته به عوامل مختلف نظیر نوسانات بازار ارز، کشور یا کشورهایی که قصد بازدید از آنها را دارید، مدت زمانی که قرار است در تور دور اروپا تابستان بگذرانید و هزینه اقامت در هتل، بلیط هواپیما و سایر هزینه‌های گردشگری متفاوت است. از آن گذشته، اگر در روزهای خنک‌تر و سردتر سال راهی این تورها شوید، هزینه آنها در مقایسه با هزینه تور دور اروپا در تابستان بسیار کمتر خواهد بود. در نهایت، شرکت یا آژانس گردشگری که برای سفر اروپایی خود انتخاب می‌کنید نیز در تعیین قیمت نهایی تور تابستانی دور اروپا بی‌تأثیر نخواهد بود. هر چه خدمات و امکانات ارائه شده به شما در این سفر بیشتر و با کیفیت بهتری ارائه شوند، بدیهی است که هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

بااین‌حال، با شرکت در بهترین تورهای تابستانی دور اروپا می‌توانید مطمئن باشید که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید مقرون به صرفه و در واقع، بهترین قیمت است. در حال حاضر، هزینه‌های این تورها به تفکیک خدمات و امکاناتی که ارائه می‌شوند، معمولا برای هر نفر به این ترتیب هستند:

  • هزینه هر شب اقامت در هتل از ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورو
  • هزینه بلیط هواپیما ۲۰۰۰ یورو
  • هزینه صدور ویزا ۴۵۰ یورو
  • هزینه ارائه خدماتی نظیر ترانسفر، گشت نیم‌روزی، بیمه مسافرتی و راهنمای تور فارسی زبان ۳۰۰ یورو

البته، همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، این هزینه‌ها ممکن است بر اساس عوامل مختلفی تغییر کنند. بنابراین، بهترین راه برای اطلاع از هزینه تور دور اروپا این است که جزئیات بیشتر مربوط به هزینه‌ها را از شرکت یا آژانس گردشگری مورد نظرتان برای تور دور اروپا تابستانی سؤال کنید.

تور اروپا - کاماپرس

بهترین آژانس گردشگری برای تور دور اروپا

برای اینکه سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید، باید سراغ شرکت گردشگری بروید که بهترین تورهای تابستانی دور اروپا را ارائه می‌دهد. این شرکت باید سابقه حرفه‌ای در زمینه برگزاری تورهای خارجی و اروپایی داشته باشد و بتواند امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای به شما ارائه دهد. یکی از بهترین نمونه‌ شرکت‌های گردشگری در این حوزه که کاماپرس به شما پیشنهاد می‌دهد، شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام است. این شرکت گردشگری باسابقه در برگزاری تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا از کارکنان حرفه‌ای و باتجربه استفاده می‌کند و کارشناسانی دارد که به شما از شروع ثبت‌نام در تورها تا بازگشت به شهرتان کمک می‌کنند و مشاوره ارائه می‌دهند. اوج آرام علاوه بر برگزاری تورهای حرفه‌ای به سراسر جهان، در فصول بهار و تابستان با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به ویژه شهرهای ساحلی آن، خدماتی مناسب و در خور گردشگران ارائه می‌دهد.

برای شرکت در تور دور اروپا تابستان اوج آرام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این تور می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی این شرکت به ترتیب زیر با کارشناسان اوج آرام تماس بگیرید:

  • شماره تلفن: ۰۲۱۴۵۴۱۹
  • نشانی پستی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰
  • ایمیل: oujaram@outlook.com

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز